رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در رامسر

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در رامسر

مدیرکل ارشاد مازندران خواستار شد:
اختصاص اعتبارات ملی برای سواحل

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: به فعالیت‌های فرهنگی و سالم و توأم با نشاط در سواحل باید اعتباراتی ملی اختصاص یابد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مسئول کمیته فرهنگی طرح‌های دریا در مازندران سرزده از چند طرح در غرب مازندران بازدید کرد.
حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی با حضور در این طرح‌ها از امکانات ایجاد شده برای رفاه حال مسافران دیدن کرد و فعالیت‌های فرهنگی انجام گرفته را مورد ارزیابی قرار داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با مسئولان این طرح‌ها در رامسر گفت‌وگو کرد و از توجه‌شان به فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد نمازخانه قدردانی کرد.
وی در حاشیه این بازدید گفت: امسال دولت در مازندران توجه ویژه‌ای به اجرای مطلوب طرح‌های دریا داشت و سعی شد تا رضایت هر چه بیشتر گردشگران و مردم استان فراهم شود.
ابراهیمی افزود: موضوع طرح‌های دریا در سطح مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی دنبال میشود و اولویت اساسی گردشگری تابستانه در مازندران است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مازندران با اشاره به اهمیت این طرح‌ها افزود: در روزهای گذشته شاهد غرق شدن تعدادی از هموطنانمان بودیم که در خارج از طرح‌ها جان سپردند، اگر مسافران برای شنا به طرح‌ها مراجعه کنند، سفری ایمن و آسوده خاطر دارد.
وی افزود: در بازدید سرزده‌ای که از برخی طرح‌ها داشتیم، روند فعالیت‌های انجام شده را مناسب و روبه رشد دیدم که در مقایسه با سال‌های قبل کیفی‌تر شده است.
ابراهیمی اظهار داشت: کمیته فرهنگی طرح‌ها نیز سعی کرد با توجه به اعتبارات و امکانات در اختیار، شرایط محیطی و فرهنگی مناسبی را برای خانواده‌ها فراهم کند.
مسئول کمیته فرهنگی طرح‌های دریا در مازندران در ادامه از پرداختن رسانه‌های محلی و سراسری به طرح‌های دریا قدردانی کرد و گفت: در این پرداخت رسانه‌ای باید حرفه‌ای و کارشناسانه عمل کنیم و علاوه بر ارائه آمار غریق به مخاطبان، خانواده‌ها را به سمت استفاده از طرح‌های دریا سوق دهیم و آنها را متوجه خطرات شنا در مناطق ممنوعه کنیم.
وی دریا و سواحل آن را برای گردشگری مازندران یک فرصت توصیف کرد و گفت: طرح‌های دریا نیازمند نگاهی ملی است و طیف وسیعی مردم کشورمان را در بر می‌گیرد.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد