رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جایگاه رامسر در استودیوی دفتر خبری غرب مازندران

  

جایگاه رامسر در استودیوی دفتر خبری غرب مازندران

معاون شبکه تبرستان خبر داد:
راه‌اندازی استودیوی دفتر خبری غرب مازندران

خبرگزاری فارس: معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای شبکه تبرستان از راه‌اندازی استودیوی دفتر خبری غرب مازندران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمدعلی فتح اللهی صبح امروز در بازدید از دفتر خبری چالوس افزود: دفتر خبری صدا و سیما در غرب مازندران با هدف سرعت در اطلاع‌رسانی و بهبود پوشش خبری فعالیت‌های شهرستان‌های غرب استان در چالوس راه‌اندازی شد.
وی اظهار داشت: اکنون که یک ماه و نیم از افتتاح این دفتر می‌گذرد به مراتب شاهد رشد انعکاس اخبار شهرستان‌های غرب استان در نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر در صداوسیمای استان هستیم.
معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای شبکه تبرستان بیان داشت: در گذشته خبرنگاران فیلم‌های تهیه شده را از طریق خودروهای مسافربری به استان ارسال می‌کردند که بعضا به دلیل دیر رسیدن نوارها بعضی از اخبار سوخته و قابل پخش نبود اما در حال حاضر از طریق دفتر خبری چالوس در اسرع وقت به وسیله اینترنت و شبکه اتصالی به استان ارسال می‌شود.
معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای شبکه تبرستان تصریح کرد: راه‌اندازی دفاتر خبری یکی از برنامه‌های مهم ما در این معاونت بوده که هم اکنون دفتر خبری چالوس راه‌اندازی و دفتر خبری بهشهر و آمل در دستور کار قرار دارد تا ارتباطات شبکه‌ای آن برقرار و راه‌اندازی شود.
وی راه اندازی استودیوی خبر در دفتر خبری غرب استان را اقدام بعدی صداوسیمای مرکز استان دانست و گفت: به جهت تسریع در ارسال اخبار و برقراری ارتباط زنده با مسئولان در غرب استان این استودیو راه‌اندازی می‌شود.
فتح‌اللهی بیان داشت: با تلاش و همکاری استاندار، فرماندار و دیگر مسئولان اعتباری برای تسریع در راه‌اندازی استودیو خبر اختصاص داده شده تا فیبر نوری در مکان رادیو دریا چالوس ایجاد و فعالیت استودیو خبر آغاز شود.
وی تاکید کرد: معاونت اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز مازندران در کشور وضعیت خوبی دارد به‌طوری که در دو سال گذشته رتبه اول را کسب کرد و در سال 90 نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش هستیم تا بتوانیم باز هم رتبه اول را کسب کنیم.
فتح‌اللهی اظهار داشت: با توجه به 20 ساعته شدن پخش برنامه‌های سیمای مازندران مجموعه‌های خبری از دو بخش به سه بخش تبدیل شده و علاوه بر خبر ساعت 17:45 و 20:45 صبح‌ها ساعت 11 نیز مجموعه خبری پخش می‌شود.
وی اضافه کرد: مجموعه بدون تعارف بخش جدیدی است که به خبر مازندران اضافه شده و در اقع در این بخش خبرنگاران صداوسیمای مرکز مازندران با نگاه دیگری که در واقع بدون تعارف بودن با مسئولان است اخبار را بیان می‌کنند.
فتح اللهی گفت: پیگیری یک پیامک نیز مجموعه جدیدی است که به خبر استان اضافه شده و در واقع مردم از طریق شماره 30000155 سوژه خود را ارسال و خبرنگاران پیرامون آن سوژه گزارش تهیه می‌کنند.
انتهای پیام/ل20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد