رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

هنرمندان رشته تئاتر رامسر سالن تمرین ندارند

هنرمندان رشته تئاتر رامسر سالن تمرین ندارند
مدیر اجرایی همایش اردیبهشت تئاتر رامسر:
تئاتری‌های رامسر سالن تمرین ندارند

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی همایش اردیبهشت تئاتر رامسر گفت: هنرمندان شهرستان رامسر سالنی برای تمرین تئاتر ندارند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، ولی الله علیمرادی بعدازظهر امروز در دومین روز از برگزاری همایش اردیبهشت تئاتر رامسر، فرهنگ را ماورای ارائه عملکرد دانست و افزود: فرهنگ و هنر نیازمند حمایت است و نباید به آن به صرف ارائه گزارش و عملکرد نگریست.
وی با اشاره به اهمیت همایش اردیبهشت تئاتر رامسر اظهار داشت: امسال چهارمین همایش اردیبهشت تئاتر رامسر را در حالی افتتاح کردیم که کمتر مسئولی در افتتاحیه آن حضور داشته است.
مدیر اجرایی همایش اردیبهشت تئاتر رامسر ادامه داد: برگزاری سالانه این همایش از اهمیت بالایی برخوردار است، این امر می‌تواند اهمیت به این رشته هنری را بیشتر نمایان کرده تا در این روزها راهکارهایی برای ارتقای این هنر قدیمی اندیشیده شود‌.
وی خاطرنشان کرد: به طور کل برای هنر و به ویژه تئاتر اگر گامی برداشته شود مطمئنا بیهوده و بی‌جواب باقی نمی‌ماند چرا که تئاتر می‌تواند میان فرهنگ‌ها و ملل مختلف پل ارتباطی به شمار رود و تمام هم و غم هنر را برای آموزش و اطلاع‌رسانی مسائل جامعه به کار ‌گیرد ولی ما برخلاف اینکه همه جا فریاد از تهاجم فرهنگی می‌زنیم، کمترین توجه و هزینه را برای فرهنگ و هنر اختصاص می‌دهیم.
وی تصریح کرد: از آنجایی که رئیس جمهور محور سفر سوم خود را فرهنگی قرار داده و باید شاهد تحولی در عرصه فرهنگ و هنر باشیم ولی هنرمندان شهرستان رامسر نه تنها متولی خود را در ساختمان استیجاری می‌بینند بلکه سالنی هم برای تمرین و ... ندارند و باز این در حالی است که ما هنرمندان از حمایت‌های مسئولان شهرستان نیز محرومیم و برای تهیه سالن باید مدت‌ها وقت صرف کرده و هزینه مالی و معنوی نیز پرداخت کنیم.
علیمرادی با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی ما حول محور مناسبت‌ها در گردش است، گفت: فرهنگ و هنر ما تنها برای مراسم‌ها و مناسبت‌ها است و به شکل جدی بدان توجه نشده است.
وی افزود: هنرمندان شهرستان رامسر با تمام این مشکلات از قبیل کمبود امکانات و نبود فضای مناسب و ... تلاش کردند و کارهای خود را به اجرا رسانده‌اند و نشان داده‌اند که از توانمندی بالایی برخورداراند و در استان و کشور حرفی برای گفتن دارند.
این فعال تئاتر مازندران بیان داشت: حضور مسئولان امر به ویژه فرماندار و یا نماینده ایشان در همایش پشتوانه و دلگرمی خاصی به هنرمندان می‌بخشد.
علیمرادی در پایان با تاکید بر حضور مسئولان در مراسم فرهنگی گفت: فرهنگ و هنر نیازمند حمایت مسئولان است.
انتهای پیام/ل20

نظرات 1 + ارسال نظر
arshan سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:46 http://www.linknegar4.com

"|--->;|_:"
سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم
-_:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد