رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پیشکسوت رامسری: تئاتر باید اولویت هنرهای نمایشی باشد

 

پیشکسوت رامسری:
تئاتر باید اولویت هنرهای نمایشی باشد
یک پیشکسوت تئاتر مازندران:
تئاتر باید اولویت هنرهای نمایشی باشد

خبرگزاری فارس: یک پیشکسوت تئاتر مازندران گفت: توجه به تئاتر در اولویت هنرهای نمایشی قرار گیرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، محسن شفیعی بعد از ظهر امروز در جمع فعالان تئاتر مازندران بیان داشت: تئاتر یک هنر با ارزش است که باید ویژه دیده شود چرا که تئاتر می‌تواند هنری برای انتقال ارزش‌ها، فرهنگ‌ها و ... باشد.
وی که بیش از 15 سال در حیطه‌های مختلف هنری از قبیل کارگردانی، نویسندگی، بازیگری، گریم، شاعری و ... فعالیت داشته است، اظهار داشت: تاثیرگذاری تئاتر آن را از سایر هنرها متمایز و متفاوت کرده چرا که ارتباط زنده و مستقیم برقرار و ذهن مخاطب را در اختیار خود قرار میدهد و به سوی هدف حرکت می‌دهد‌.
یکی از هنرمندان هنرهای نمایشی رامسر دلیل خود برای روی‌آوردن به هنر را شیفتگی و علاقه دانست و گفت: اگر دوباره متولد شوم باز هم هنر را انتخاب میکنم زیرا من تئاتر را دوست دارم.
وی ادامه داد: هر چند مشکلات زیادی در این عرصه داشته و داریم ولی باز هم با تمام قوا این کار را ادامه می‌دهم.
شفیعی در ادامه با معرفی گروه دل مچاله‌ها تصریح کرد: کار زن پشت در، ششمین کار کارگردانی من است که در این همایش با همکاری همکاران محمدتقی ذبیحی، شهرام آکنده و ندا اسماعیل زاده، خدیجه محمد زاده، گیتی پایندر، الهام اسماعیل‌زاده و تمامی اعضای شورای مشورتی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرا در می‌آمد.
وی درباره مضمون و محتوای این نمایش خاطرنشان کرد: این نمایش حکایت از اختلاف خانوادگی زن و شوهری دارد که یک روز زن تصمیم می‌گیرد که با اجرای یک نقش، تحولی در زندگی ایجاد کرده و جبران گذشته را داشته باشد. این فعال تئاتر مازندران در پایان خواستار حمایت بیشتر مردم و مسئولان شد و گفت: هنر تئاتر را آنگونه که هست باید درک کرده و تلاش کنیم که هنرهای ما مراسم محور نباشد.
انتهای پیام/ل30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد