رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مراسم شهدای بیداری اسلامی در رامسر

  

مراسم شهدای بیداری اسلامی در رامسر

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور:
انقلاب اسلامی مبدا تحول انسان معاصر است

خبرگزاری فارس: دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور انقلاب اسلامی را مبدا تحول انسان معاصر دانست.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، احمد خلیلی پیش از ظهر امروز در مراسم شهدای بیداری اسلامی در رامسر اظهار داشت: تک تک شما دانش‌آموزان در گسترش انقلاب اسلامی دخیل هستید.
وی اظهار داشت: اتفاقاتی که در گذشته و یا در عصر پیامبران و امامان ما رخ داده است، اتفاقات دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و اتفاقاتی اخیر لبنان، لیبی، تونس و ... که اکنون به وقوع می‌پیوندد همگی به صورت یک زنجیر به هم متصل هستند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور در ادامه به استناد فرموده‌های امام راحل بیان داشت: باید بسیجیان جهان به فکر تشکیل حکومت اسلامی باشند زیرا بسیج منحصر به حکومت اسلامی ایران نیست.
وی تصریح کرد: پاسداشت شهدای بیداری اسلامی باید به وسعت کل تاریخ باشد چرا که تمام شهدای طول تاریخ از سمیه و فاطمه زهرا (س) گرفته تا این شهدای غزه و لبنان و ... از شهدای بیداری اسلامی هستند.
در ادامه این مراسم مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان رامسر هدف از برگزاری این برنامه را پاسداشت خون شهدا عنوان کرد و گفت: برنامه پاسداشت شهدای بیداری اسلامی همزمان با 11 کشور جهان و 700 دبیرستان استان مازندران برای نخستین بار در این سالن با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور برگزار می‌شود و حمایت‌های خود را از مردم بی‌دفاع یمن، مصر، بحرین و ... چه در این مراسم و چه به صورت مجازی در وبلاگ‌ها مطرح کردیم و دانش آموزان ما در 19 وبلاگ از 19 مدرسه نیز این حمایت‌ها را فریاد زدند.
حجت‌الاسلام وحید وزیر مقدم همچنین افزود: طوماری را نیز با متن نامه حمایت آماده کرده که همه حضار امضا کردند.
در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش رامسر بخشی از کاراکترها و ویژگی‌های خاص منطقه خاورمیانه را در دو بعد سیاسی و اجتماعی بیان داشت و تصریح کرد: منطقه خاورمیانه چه در زمینه سیاست چه در زمینه اجتماعی از کاراکتر های خاصی برخوردار است که از جمله مهم‌ترین آن در بخش سیاسی حکومت‌های موروثی و وابستگی دولت‌ها به آمریکا است که در این راستا آمریکا می‌تواند نفت منطقه را غارت کرده و امنیت کشور اسرائیل را تضمین و تامین کند.
محمدرسول حیدرپور خاطرنشان کرد: به لحاظ اجتماعی نیز منطقه خاورمیانه ویژگی‌هایی دارد که از جمله آن آمار بسیار بالای بی‌سوادی و عدم حضور و فعالیت بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی است.
حیدرپور بیان داشت: امروزه موج بیداری کشورهایی همچون تونس، مصر، لیبی و ... را در برگرفته است و به‌دنبال حقیقت و اسلام‌خواهی هستند.
انتهای پیام/ل20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد