رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پیروزی قزوین در رامسر

 

پیروزی قزوین در رامسر

کسب عنوان ششم توسط دوومیدانی‌کاران ناشنوای قزوینی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت‌بدنی استان قزوین از کسب عنوان ششمی تیم استان قزوین در مسابقات دوومیدانی جوانان ناشنوای کشور خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت‌بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان داشت: تیم منتخب دو‌و‌میدانی جوانان ناشنوای استان قزوین در پایان هفتمین دوره مسابقات دو‌و‌میدانی جوانان ناشنوای کشور با کسب یک مدال نقره و یک برنز در بین بیست استان شرکت کننده در جایگاه ششم کشور قرار گرفت.
وی ادامه داد: در هفتمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان ناشنوای کشور که به میزبانی شیراز برگزار شد، 179 ورزشکار و مربی از 20 استان حضور داشتند که تعداد ورزشکاران شرکت کننده نسبت به سال‌های گذشته بیش از 40 درصد افزایش داشت.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان قزوین اضافه کرد: در این دوره از مسابقات، تیم منتخب استان با شش ورزشکار حضور داشت که در نهایت صاحب یک نشان نقره و یک مدال برنز شد که در ماده 110 متر با مانع عباس نقوی موفق شد به مدال نقره دست یابد و در ماده 5 هزار متر نیز بهزاد ملایاری به مدال برنز بسنده کرد.
محمودی خاطرنشان کرد: همچنین در پایان و در نتایج تیمی، تیم قزوین با 18 امتیاز در بین 20 استان شرکت کننده در جایگاه ششم کشور ایستاد و اردبیل با 91 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، خراسان رضوی با 48 امتیاز دوم شد و گیلان با 41 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.
وی با اشاره به قهرمانی تیم دوچرخه‌سواری قزوین توضیح داد: تیم دوچرخه سواری شهرداری قزوین با کسب 210 امتیاز در رقابت‌های دوچرخه‌سواری لیگ کشور (ماده دانهیل جوانان) به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان قزوین گفت: این رقابت‌ها با حضور 90 رکاب‌زن در قالب 14 تیم باشگاهی در شهر رامسر برگزار شد که دوچرخه‌سواران جوان قزوینی ماده دانهیل در این رقابت‌ها با کسب 210 امتیاز بالاتر از تیم‌های گلستان و کردستان به ترتیب دوم و سوم شدند و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.
وی خاطرنشان کرد: تیم دوچرخه‌سواری قزوین در بخش دانهیل بزرگسالان نیز پس از تیم‌های پارسا و ترافیک تهران با کسب 162 امتیاز در جای سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.
محمودی عنوان کرد: در ماده کراس‌کانتری رده سنی جوانان این مسابقات، تیم دوچرخه‌سواری قزوین با کسب 114 امتیاز پس از تیم بیجار در جای دوم قرار گرفت و در بخش بزرگسالان نیز تیم قزوین با 120 امتیاز پس از تیم‌های ترافیک و پارسا تهران سوم شد.
انتهای پیام/آ30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد