رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

هلال احمر رامسر در امداد جاده‌ای ضعیف است

 

هلال احمر رامسر در امداد جاده‌ای ضعیف است
رئیس جمعیت هلال احمر رامسر:
هلال احمر رامسر در امداد جاده‌ای ضعیف است

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر رامسر با اشاره به اینکه در بخش دریا و نجات غریق موفق عمل کردیم، گفت: هلال احمر رامسر در امداد جاده‌ای و آوار ضعیف است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، پرویز فاضلی صبح امروز در مراسم تقدیر از امدادگران نمونه شهرستان افزود: یک تفکر عالی از یک انسان خیرخواه مبدأ پیدایش یک نهضت بزرگ انسانی در جهان شد و ما این اصل اساسی را در مجموعه هلال احمر شاهد و ناظر هستیم.
وی اظهار داشت: هلال احمر از سه ارگان مختلف امدادگران، داوطلبان و جوانان تشکیل می‌شود که هر یک وظایف خاص خود را دارا هستند.
رئیس جمعیت هلال احمر رامسر تاکید کرد: با توجه به اینکه بلایای طبیعی سیل و زلزله قابل پیش‌بینی نیست باید همیشه نیروهای امدادی تازه‌نفس و فعال برای نجات‌دادن افراد بلادیده وجود داشته باشند.
وی در ادامه سخنان خود داوطلبان را حلقه واسط توانمندی و نیازمندی دانست و بیان داشت: داوطلبان حلقه اتصال توانمندان با نیازمندان هستند و سازمان هلال‌احمر نیز سازمانی مردم نهاد است و بیشتر فعالیت‌های اساسی و رکن اصلی سازمان حوزه داوطلبان و مردم هستند
رئیس جمعیت هلال احمر رامسر همچنین با اشاره به حیطه کاری جوانان یادآور شد: جوانان در چهار حوزه هدایتی، مشارکتی، جهادی و حمایتی فعالیت می‌کنند و در مجموع جمعیت هلال احمر بر اصول هفت‌گانه انسانیت، استقلال، بیغرضی، خدمت داوطلبانه، بیطرفی، وحدت و جهانی بودن استوار است‌.
فاضلی در ادامه گفت: هر چه به ارزش‌هایی چون فداکاری، ایثار و کمک به همنوع در جهان توجه شود موجب نهادینه شدن بیشتر آنها و جذب افراد بیشتری از این طریق می‌شود.
وی در ادامه جوانان و امدادگران حاضر را به همکاری هر چه بیشتر با جمعیت دعوت کرد و گفت: ما در بخش دریا و نجات غریق همیشه در سطح استانی و یا کشوری حرفی برای گفتن داریم.
این مسئول گفت: نمونه بارز آن کسب مقام سوم کشوری نجات غریق توسط محمد کیوان‌فر امدادگر و ناجی غریق این شهرستان است.
وی در ادامه تصریح کرد: اما در حیطه‌هایی همچون امداد جاده، آوار و ... بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم که بخشی از آن به دلیل نداشتن پایگاه‌های لازم از قبیل پایگاه جاده‌ای و ... است.
وی در ادامه برنامه‌های مختلف انجام شده در هفته هلال احمر و قبل آن را بیان داشت و گفت: این نهاد طی سال گذشته در برنامه‌ها و مناسبت‌هایی مختلف نظیر روز خانواده، هفته زن، هفته دفاع مقدس، هفته منبع طبیعی، دهه فجر، اردوهای جهادی رمضان و فجر و دیگر برنامه‌های ملی و مذهبی مشارکت ویژه و فعال داشته است.
در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایا از امدادگران نمونه این شهرستان تشکر شد.
انتهای پیام/ل20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد