رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مشایی را ترور می‌کنیم و یک گام دیگر به ظهور نزدیک می‌شویم!

 

مشایی را ترور می‌کنیم و یک گام دیگر به ظهور نزدیک می‌شویم!

محرمانه نیوز:مشایی را ترور می‌کنیم و یک گام دیگر به ظهور نزدیک می‌شویم!
به گزارش آفتاب محرمانه نوشت: جریان نفاق که طی 3 هفته گذشته بدون توجه به منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در پرهیز از تنش‌آفرینی در جامعه این بار در نوشتارهای خود تهدید به ترور مشایی کردند.

رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان و فرمایشات خود بر حفظ وحدت و آرامش در جامعه تاکید داشتند و از انجام افعال افراطی و خودسرانه به شدت انتقاد کردند.

اما به نظر می‌رسد جریان نفاق برای تحقق اهداف شوم خود حتی حاضر است که به تاکیدات و فرمایشات حضرت آقا نیز بی‌توجهی کرده و در راستای ایجاد تنش و درگیری در جامعه در جهت خوشحالی معاندان به این نظام الهی گام بردارد.

در همین راستا وبلاگ سربازان خودسر امام زمان‌(عج) درتازه‌ترین نوشته خود مشایی را به حذف فیزیکی تهدید کرده است.

این وبلاگ نوشته است: هر چند نوشتن این مقاله را به مصابئه انجام عملی مستحب می‌دانم ولی چندان احساس رضایت باید و شایدی را که از نوشتن این گونه دل‌نوشته‌ها به من دست می‌دهد‌، هنوز با تمام وجود لمس نمی‌کنم‌.

در این مجال کوتاه قصد پرداختن به درستی یا نادرستی‌، خوبی یا بدی فعلی که- سعید عسگر- انجام آن را عهده‌دار شد ندارم ((البته که مقام معظم رهبری ان را اقدامی" ناجوانمردانه" و "جنایتکارانه" خواندند)) ولی بعضی از صحنه‌های دوم خرداد 76 در حال تکرار شدن است. این تکراری بودن قصه کمک شایانی به عدم تکرار تاریخ وبروز رویدادهای تلخ می‌کند که بتوانیم از آن جلو‌گیری کنیم یا حداقل از درصد مضرات آن بکاهیم که اگر خداوند متعال بخواهد در چالشی که پیش رو داریم سربلند بیرون بیاییم و یگ گام دیگر به ظهور نزدیک‌تر شویم.

باید دوباره این سوال را از خودمان بپرسیم که سعید حجاریان که بود و به چه دلیلی به دست سعید عسگر ترور؟

حال در دوران کنونی فردی دوباره از خاکسترها، حجاریان‌گونه بیرون آمده است که با دامنه و وسعت ده‌ها برابری به این قبیل اقدامات دست می‌زند. این فرد خوشنام‌!!! آقای مشایی(ببخشید آقای م )نام دارد‌.

پس در همین مقاله با توجه به بزاعت خودمان هشداری جدی برای مسئولین امنیتی و اطلاعاتی عرض می‌کنیم که اگر بار دیگر جوانی (به حق یا جهالت) این مرد رند دنیای سیاست (مشایی) را به بهشت (بخوانید . . . . . . .) فرستاد، تمام انگشت‌های اتهام رابه سوی قشر مذهبی جامعه خاصه بسیجیان نگیرند.

پس من-بنده حقیر خداوند-نه از برای تایید اقدام امثال سعید عسگر بلکه عرض تشری کوتاه این تذکر را متذکر می‌شوم که نسل ما، از نسل فرزندان شهید نواب صفوی هستند‌، نوابی که امثال کسروی‌زاده خائن (که از روی قصد و غرض جامعه را به انحراف می‌کشید) را به سینه قبرستان روانه کرد. پس مسئولین قضایی و اطلاعاتی به موقع وارد عمل شوند تا . . . . . . . . . . . . .

پس با این اوصاف باید در آینده نزدیک منتظر ترور مهندس اسفندیار رحیم مشایی توسط افرادی چون سعید عسگرها باشیم. 
نظرات 1 + ارسال نظر
bineshan سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:03

az nazare shoma terror baraye amsale kasraviha khoob ast vali baraye mashei besyar bad ast va agahi midahid .aslan midanid khode shoma yek terrorist belfetre hastid chon marg ra doost darid ama baraye hamsayeh.ezat mazeed

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد