رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امکان دارد مشایی به زندان بیفتد

امکان دارد مشایی به زندان بیفتد

 
امکان دارد مشایی نیز فردا به زندان بیفتد چون از ملک‌‌زاده‌ای که قبلاً به دلیل مشکلات اقتصادی اخراج شده، استفاده می‌کند و از فلان آدم ناسالم نیز استفاده‌هایی می‌برد.
عباس سلیمی‌نمین رئیس مرکز مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران در ششمین دوره همایش فکری «جوان ایرانی، پرسش‌های امروزی» که با موضوع کرسی‌های آزاداندیشی ویژه الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت، بعدازظهر امروز در تالار دهشور دانشکده علوم دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در طول ۳۰ سال از گذشت انقلاب اسلامی ایران بسیاری از گروه‌ها و بسته‌ها با کارکرد قدرت در درون قدرت شکل گرفتند که نمی‌توان آنها را احزاب سیاسی نامید.

گزیده سخنان وی را در ادامه می‌خوانید:

*احزاب متشکل از چند انسان هستند که دارای وحدت برنامه و نظر برای اداره جامعه هستند و طبیعی است که این احزاب سیاسی تلاش دارند نظرات خود را تدوین کنند و دیگران را به خود جذب کنند.

*عده‌ای در این دوران حضور دارند که این روند را در جامعه طی نکرده‌اند و بلکه دار و دسته‌هایی هستند که در قدرت شکل گرفته‌اند یعنی با استفاده از امکانات عمومی و با رویکرد رسیدن به قدرت قصد رشد و ترقی دارند.

* امکان دارد مشایی نیز فردا به زندان بیفتد چون از ملک‌‌زاده‌ای که قبلاً به دلیل مشکلات اقتصادی اخراج شده، استفاده می‌کند و از فلان آدم ناسالم نیز استفاده‌هایی می‌برد.

* اگر مشایی به سی‌دی "ظهور بسیار نزدیک است" اعتقاد داشته باشد تلاش نمی‌کند ملک عبدالله پادشاه اردن را وارد ایران کند، چون در این لوح فشرده ملک عبدالله فردی سفیانی اعلام شده است. پس این فرد تلاش دارد با دعوت از ملک عبدالله به تهران سفیانی‌ها را تبرئه کند، در صورتی که اگر تفکری وجود داشت که لوح فشرده "ظهور بسیار نزدیک است" را بسازند باید در مقابل سفیانی‌ها موضع قابلی می‌گرفتند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد