رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نخستین همایش سراسری مدیران بسیج هنرمندان کشور در رامسر

 

نخستین همایش سراسری مدیران بسیج هنرمندان کشور در رامسر

نخستین همایش سراسری مدیران بسیج هنرمندان کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج هنرمندان از اجرای همایش مدیران استانی این سازمان با حضور بیش از 300 مدیر این سازمان از 31 استان در رامسر خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بسیج هنرمندان، حسین حسن‌نژاد گفت: مدیران حوزه‌های 8گانه کاری بسیج هنرمندان در کنار مدیران و مسئولان ستادی این نهاد روزهای یکشنبه و دوشنبه با حضور در رامسر، نخستین همایش سراسری مدیران سازمان بسیج هنرمندان را برگزار خواهد کرد.
وی در خصوص برنامه‌های عمومی این همایش گفت: بررسی برنامه‌های سال 90 بسیج هنرمندان، نقد و بررسی برنامه‌های اجرا شده در سال‌های گذشته به ویژه برنامه‌های سال 1389و ارائه راهکار‌های عملیاتی برای اجرای بهتر برنامه‌های آتی، از برنامه‌های این همایش خواهد بود.
حسن‌نژاد در ادامه افزود: تصمیم گرفته شده است، براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته 8 کارگروه تخصصی برای هر یک از رشته‌های کاری مدیران تشکیل شده و یک کارگاه عملی و آموزشی نیز برای آنان برگزار شود تا هم راستایی ادبیات کاری بین صف و ستاد اتفاق بیفتد.
حسن‌نژاد بهره‌مندی از سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گیلان را از برنامه‌های جانبی این همایش بر شمرده و ابراز امیدواری کرد: این همایش به ارتقای هم‌ راستایی و هم آوایی سازمان‌های استانی بسیج هنرمندان کشور کمک کند.
همایش سراسری مدیران بسیج هنرمندان روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه در شهر رامسر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد