رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسابقات دوچرخه سواری لیگ کوهستان بانوان در رامسر پایان یافت

 

مسابقات دوچرخه سواری لیگ کوهستان بانوان در رامسر پایان یافت

مسابقات دوچرخه سواری لیگ کوهستان بانوان در رامسر پایان یافت
نوشهر - اولین مرحله مسابقات دوچرخه سواری لیگ کوهستان بانوان ، انتخابی اعضای اردوی تیم ملی، که صبح روز چهارشنبه در رامسر آغاز شده بود عصر امروز با معرفی نفرات برتر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان پایان یافت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقات که در منطقه کوهستانی لیماکش رامسر برگزار شد ، در رده بزرگسالان و در رشته کراس کانتری: 'فروغ عباسی ، نسیم خدری و مژده رفیعی' هر سه از تیم ترافیک تهران اول تا سوم شدند.
در رده جوانان : سعیده سیاحیان و آذردخت محمدی هر دو از اطلس تهران رتبه های اول و دوم و اوین حسین محمدی از کردستان مقام سوم رشته کراس کانتری را بدست آوردند.
رده بزرگسالان در رشته دانهیل: فروغ عباسی از تیم ترافیک تهران با زمان یک دقیقه و 13 ثانیه و هفده صدم ثانیه، نسیم خدری از ترافیک تهران با زمان یک دقیقه و 22 ثانیه و 94 صدم ثانیه و شیماز نوری از تیم کردستان با زمان یک دقیقه و 31 ثانیه و 5صدم ثانیه به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رده جوانان و در رشته دانهیل : اوین حسین محمدی از کردستان با زمان یک دقیقه و 28 ثانیه و 11 صدم ثانیه اول شد، آذردخت محمدی از اطلس تهران با زمان یک دقیقه و 35 ثانیه و 12 صدم ثانیه دوم شد و شهره فرامرزی از تیم اطلس تهران با زمان یک دقیقه و 58 ثانیه و 52 صدم ثانیه به مقام سوم دست یافت.
' پیمان خدا داده'دبیر کمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با ایرنا تعداد دوچرخه سواران شرکت کننده در این دوره مسابقات را 60 نفر از سراسر کشور اعلام کرد.
به گفته دبیرکمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه سواری مسابقات رشته دانهیل بانوان برای اولین بار در ایران در شهرستان رامسر برگزار شد.
وی سطح کیفی برگزاری این دوره از مسابقات دوچرخه سواری را مطلوب ارزیابی کرد.
اولین مرحله مسابقات دوچرخه سواری لیگ کوهستان مردان روز سه شنبه در رامسر برگزار شد.
این مسابقات به میزبانی اداره کل تربیت بدنی و هیات دوچرخه سواری استان مازندران زیر نظر فدراسیون دوچرخه سواری در رامسر برگزار شدک /3
621/503/506
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد