رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آغاز به‌کار پروژه هتل سماموس رامسر از اردیبهشت امسال

 

آغاز به‌کار پروژه هتل سماموس رامسر از اردیبهشت امسال

سرمایه‌گذار هتل سماموس رامسر خبر داد:
آغاز به‌کار پروژه هتل سماموس رامسر از اردیبهشت امسال

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذار هتل سماموس رامسر از آغاز به‌کار عملیات اجرایی این هتل از اول اردیبهشت سال‌جاری خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمود طالبی پیش از ظهر امروز در کارگروه گردشگری رامسر که با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد، افزود: پروانه ساخت این هتل با حمایت مسئولان در تاریخ 23 دی 1389 صادر شد و پس از دریافت پروانه نخستین قدم انتخاب مدیر طرح بود که کاظم تفسیری را که رزومه کاری خوبی دارد را انتخاب کرده و قرار داد منعقد شد.
وی با اشاره به تکمیل مطالعات ژئوتکنیک و آزمایش خاک که در مرحله بررسی قرار داشت، تصریح کرد: مطالعات به روز آن را در هم‌اکنون در اختیار داریم.
سرمایه‌گذار هتل سماموس رامسر تهیه نقشه توپوگرافی را از دیگر اقدامات برای اجرای این پروژه خواند و ادامه داد: این کار نیز انجام شده و تحقیقات پرتوهای بلند محیطی و سنجش آن نیز با حضور چهار مهندس از سازمان انرژی اتمی با استقرار 22 دستگاه انجام که درحال حاضر آخرین وضعیت پرتوهای زمین منطقه را در اختیار داریم.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های سنگین ساختمانی آماده اعزام به منطقه هستند و پیمانکار نیز از اوایل اردیبهشت در منطقه مستقر می‌شود.

* مشکلات پیش‌رو
طالبی در ادامه برخی از موانع و مشکلات موجود را برای اجرای این پروژه بیان داشت و گفت: در حال حاضر مشکلاتی از قبیل عدم تمدید قرار داد اجاره زمین توسط اداره کل امور اراضی، ابلاغ سه اخطار برای خلع ید، عدم تامین برق مورد نیاز کارگاه شن و ماسه و مطالبه هزینه ایجاد شبکه در حدود یک میلیارد تومان، عدم تحویل مدرسه شهید روحانی که در مسیر جاده دسترسی هتل است را داریم که اگر این مشکلات برطرف شود روند کار سریع‌تر است.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح مشکل مالی ندارد، افزود: تنها خواسته ما همکاری همه جانبه مسئولان است.
نماینده شرکت آریاتک نیز در این جلسه به برخی از مشکلات سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: ما می‌خواهیم برابر قانون با سرمایه‌گذاران رفتار شود و اگر بخواهیم کار انجام دهیم باید مسئولان در برنامه‌های خود سرعت عمل لازم را داشته و روند کار برای سرمایه‌گذاران تسهیل شود.
ابوالقاسم کلهر بیان داشت: برخی از مسئولان امر به بهانه‌های مختلف از قبیل اینکه این طرح بازده اقتصادی ندارد مانع طرح می‌شوند.
در ادامه معاون عمرانی استاندار مازندران با تقدیر و تشکر از تمام خادمان ستاد تسهیلات سفر گفت: نامگذاری سال 90 به نام سال جهاد اقتصادی، تدبیر و تفکری عمیق است که باید برای رسیدن به اهداف بلند آن گام برداریم.
سیدعیسی هاشمی در ادامه هدف از جلسه را استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و حمایت سرمایه‌گذاران دانست و تصریح کرد: امروز با طلایه‌داران حوزه گردشگری گرد آمدیم تا با امکانات موجود و بستر مناسب از این جغرافیای بکر و زیبا که چهار اقلیم جنگل، کوه، دریا و جلگه را هم زمان دارا است بهره ببریم.
وی بیان داشت: برای استفاده از این ظرفیت بالا باید عزم خود را جزم کرده و حرکتی جهادی داشته باشیم تا بتوانیم یک فرهنگ صحیح گردشگری که از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد را به‌وجود آوریم.
در پایان مشکلات مطرح شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا مشکلات پیش روی اجرای این پروژه حل شود.
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد