رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سفر هیئت رسانه‌ای عمان به رامسر

 

سفر هیئت رسانه‌ای عمان به رامسر

مسئول امور فرهنگی سفارت ایران در مسقط خبر داد:
سفر هیئت رسانه‌ای عمان به ایران

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی سفارت ایران در مسقط از سفر هیئتی از خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های عمانی به کشورمان خبر داد.


حامد صبوری مسئول امور فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر گفت: گروهی از خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های پر تیراژ و مهم کشور عمان با پیگیری و هماهنگی سفارت ایران در مسقط و به دعوت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به منظور بازدید از جاذبه‌های گردشگری، آداب و رسوم و دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشورمان سفر می‌کنند.
صبوری افزود: این گروه 6 نفره که از سوم تا 13 اردیبهشت ماه جاری به ایران سفر می‌کنند، در روز نخست ورودشان به تهران از جاذبه‌های این شهر از جمله موزه جواهرات، موزه ایران باستان، کاخ موزه سعدآباد، بازار تاریخی تهران و همچنین از منزل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بازدید خواهند کرد.
وی همچنین به سفر این گروه به استان‌ اصفهان، شهر مقدس مشهد و شهرستان رامسر اشاره کرد.
مسئول امور فرهنگی سفارت ایران در مسقط اضافه کرد: این هیئت ضمن دیدار با رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، با بازدید از مجلس شورای اسلامی با رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.
صبوری یکی از اهداف اصلی این سفر را استفاده از پتانسیل خبرنگاران و رسانه‌های داخلی عمان جهت معرفی هر چه بیشتر و بهتر آداب، فرهنگ، تمدن و ظرفیت‌های گردشگری، مذهبی، تاریخی، علمی و ... کشور به دیگر ملت‌های جهان به ویژه ملت کشور دوست عمان عنوان کرد.
انتهای پیام/ش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد