رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حضور 3 هزار دانش‌آموز مازندرانی در مسابقات قرآنی رامسر

 

حضور 3 هزار دانش‌آموز مازندرانی در مسابقات قرآنی رامسر

قرآن حافظه را تقویت می‌کند؛
حضور 3 هزار دانش‌آموز مازندرانی در مسابقات قرآنی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه قرآن حافظه را تقویت می‌کند از حضور 3 هزار دانش‌آموز مازندرانی در مسابقات قرآنی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، احمد فرهودی در مراسم آغاز بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن، احکام و نماز استان مازندران که به میزبانی رامسر برگزار می‌شود، افزود: جوانی فرصتی ارزشمند است که باید از لحظه لحظه آن استفاده کرده تا هیچ افسوسی در آینده نداشته باشیم.
وی با استناد سخنان مقام معظم رهبری تحصیل، تهذیب و ورزش را سه اصل مهم برنامه جوانان دانست و بیان داشت: دانش‌آموزان باید به این سه امر توجه ویژه داشته باشند.
معاون آموزش و پرورش مازندران خواستار افزایش برنامه‌های قرآنی شد و ادامه داد: از آنجایی که دشمن مدارس ما را هدف گرفته است باید در با تلاش و پشتکار هر چه بیشتر برنامه‌های تربیتی و فرهنگی را افزایش دهیم.
رئیس گروه گسترش قرآن و عترت آموزش و پرورش مازندران نیز از شرکت 2 هزار و 900 دانش آموز در بیست و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن، احکام و نماز خبر داد.
حجت‌الاسلام ابوالقاسم کاوه با بیان اینکه مسابقات قرآن و نماز در دو گروه دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار می‌شود، عنوان کرد: مسابقات قرآن مسابقات دانش‌آموزان دختر آخر هفته آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اینکه یک‌هزار و 450 دختر و به همین تعداد دانش‌آموزان پسر در این دوره از مسابقات شرکت کردند، بیان داشت: این دوره از مسابقات از امروز آغاز و تا دوم اردیبهشت ادامه دارد.
رئیس گروه گسترش قرآن و عترت آموزش و پرورش مازندران افزود: مسابقات قرآن دانش‌آموزی مازندران در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم، تفسیر، نهج‌البلاغه و احکام و انشای نماز و اذان در این دوره برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی و انس گرفتن هر چه بیشتر دانش‌آموزان با معارف اسلامی، دینی، قرآن و نهج البلاغه دانست و خاطرنشان کرد: سطح آشنایی دانش‌آموزان با قرآن و معارف اسلامی با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای دانش آموزان باید ارتقا داده شود.
کاوه در پایان با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان پس از شرکت در مسابقات آموزشگاهی و شهرستانی به این مرحله دست یافته‌اند، گفت: نفرات اول برای شرکت در مسابقات کشوری قرآن و نماز معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد