رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرمانده بسیج خواهران رامسر: ایام فاطمیه بهترین زمان تشریح زندگی

 

فرمانده بسیج خواهران رامسر:
ایام فاطمیه بهترین زمان تشریح زندگی حضرت فاطمه (س) است
فرمانده بسیج خواهران رامسر:
ایام فاطمیه بهترین زمان تشریح زندگی حضرت فاطمه (س) است

خبرگزاری‌ فارس: فرمانده بسیج خواهران رامسر گفت: ایام فاطمیه بهترین زمان برای تشریح ابعاد مختلف زندگی حضرت فاطمه‌زهرا‌ (س) برای عموم مردم به ویژه قشر جوان است.


مریم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر برنامه‌های این ایام حوزه بسیج خواهران و کمیته بانوان شهرستان را تشریح کرد و افزود: فرهنگ فاطمی فرهنگ بصیرت و فرهنگ دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی است که باید در جامعه اسلامی نهادینه شود.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل ناهنجاری‌ها در جامعه امروزی دوری برخی جوانان از اهل‌بیت (ع) است، تصریح کرد: هرچه انس و ارتباط جوانان با اهل‌بیت (ع) بیشتر باشد، بدون شک به همان اندازه جوانان در زندگی به سعادت و کمال دست خواهند یافت.
بابایی ادامه داد: از جمله برنامه‌های مهم ما در ایام فاطمیه علاوه بر برنامه‌های سوگواری که در هر پایگاه به صورت مجزا برگزار می‌شود یک برنامه سوگواری شهرستانی نیز داریم که شرکت برای عموم آزاد است.
وی با اشاره به اینکه شخصیت حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای جوانان است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم ابعاد مختلف شخصیتی آن حضرت را به جوانان و جامعه بشناسانیم در این راستا مسابقه کتابخوانی با همین محور در ایام فاطمیه برگزار می‌کنیم که به برندگان هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا می‌شود.
فرمانده بسیج خواهران رامسر به برگزاری مراسمات مختلف به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اشاره و خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) نیز همانند فاطمه‌زهرا (س) دارای ویژگی‌های برجسته زیادی نظیر فداکاری، ایثار و شجاعت است پس باید این ویژگی‌های شخصیتی به درستی تبیین و تحلیل شود تا مردم به ویژه جوانان با زوایای شخصیتی این بانوی بزرگوار آشنا شوند و به دنبال آن بیش از پیش بر حلم و بردباری آنها هنگام بروز مشکلات افزوده ‌شود.
وی گفت: به مناسبت میلاد با سعادت این بانوی فداکار علاوه بر برگزاری جشن و تقدیر از برخی از پرستاران و اهدای هدایایی به افرادی که نام زینب داشته‌اند با پرستاران بیمارستان امام‌ سجاد (ع) و همچنین همسران جانباز بالای 70 درصد شهرستان دیدار کرده و همچنین از پرستار نمونه بسیجی تقدیر و قدردانی شد.
انتهای‌پیام/ل20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد