رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

عضو هیئت رئیسه مجلس‌ در رامسر: دشمنان به دنبال ساقط‌کردن انقلاب‌

 

عضو هیئت رئیسه مجلس‌ در رامسر:
دشمنان به دنبال ساقط‌کردن انقلاب‌های مردمی هستند‌
عضو هیئت رئیسه مجلس‌:
دشمنان به دنبال ساقط‌کردن انقلاب‌های مردمی هستند‌

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس‌ گفت: دشمنان به دنبال ساقط‌کردن انقلاب‌های مردمی به پا خواسته در کشورهای مسلمان هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، جهانبخش محبی‌نیا پنج‌شنبه شب‌ در پنجمین سالگرد جانباز شهید مهدی حکمت‌پناه در رامسر افزود: شهدای ما با نثار خون خود شهامت، شجاعت، دلاوری و عدالت را به جامعه هدیه کرده‌اند.
وی اظهار داشت: شهدا فرهنگ اهل‌بیت (ع) را که سفارش پیامبراکرم (ص) بوده است را ترویج کردند و بذر توحید و عشق و ایثار را برای این منطقه و به طور کل در ایران اسلامی پاشیدند.
محبی‌نیا ادامه داد: امروزه شاهدیم که حضور فرزندان مازندران سند افتخاری است که حقانیت، عدالت و استقامت را در منطقه گسترانیده است و امروز فرزندان آنها نیز به آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله حق و انصاف و عدالت وفادارند.
وی تصریح کرد: شهادت معامله با خدا است و در معامله با خدا هیچ دردی بی‌درمان نمی‌ماند.
محبی‌نیا خاطرنشان کرد: حاصل رشادت‌های شهدا انقلابی است که چشم تمام جهانیان را به خود خیره کرده است و تمام دشمنان در صدد هستند که به هر نحو ممکن این انقلاب را ساقط کنند.
وی در ادامه با اشاره به برخی از معضلات اجتماعی گفت: شهدای قبل انقلاب، شهدای بعد از انقلاب و شهدای هشت سال دفاع‌مقدس هیچ یک راضی به این نبوده‌اند که در مملکت ما رشوه‌خواری و پارتی‌بازی وجود داشته باشد ما از این باب شرمنده شهدا هستیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ما باید از روح و خون شهدا طهارت، بخشش، کرم و علی‌گونه بودن را یاد بگیریم ما در این زمینه فاصله زیادی با شهدا داریم.
‌وی افزود: بخشی از جامعه ما شدیدا دچار حالت‌های شیطانی شده است که این با راه ائمه اطهار، امام و راه رهبری فاصله زیادی داشته و هیچ‌گونه ارتباط ندارد.
وی در پایان با اشاره به اینکه بهترین عملکرد در جامعه کنونی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ ارزش‌های آنان است، گفت: با ترویج این فرهنگ غنی و الهی می‌توان در برابر جریانات مخرب و مهاجم حرکت موثری داشته باشیم.
انتهای‌پیام/ل20/ج

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد