رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نخستین کانون پیوند مهر غرب مازندران در رامسر آغاز به‌کار کرد

 

نخستین کانون پیوند مهر غرب مازندران در رامسر آغاز به‌کار کرد

آمار طلاق در رامسر بالا است؛
نخستین کانون پیوند مهر غرب مازندران آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پیوند مهر رامسر گفت: کانون پیوند مهر در این شهرستان برای نخستین بار در غرب استان مازندران شروع به کار کرد.


زهره حلاجیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: این کانون که زیر نظر مستقیم سازمان ملی جوانان و به دستور ریاست جمهوری فعالیت دارد برای نخستین بار در غرب استان مازندران در شهرستان رامسر شروع به کار کرده است.
‌وی اظهار داشت: این کانون با نام مشترک در سراسر کشور و استان مازندران کار خود را آغاز کرده که ما دهمین کانون هستیم که با دو محور تسهیل در امر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده کار خود را آغاز کرده‌ایم.
مسئول کانون پیوند مهر شهرستان رامسر ادامه داد: در بخش تسهیل در امر ازدواج علاوه بر مشاوره‌های مختلف فردی و گروهی، ازدواجی آسان و با دغدغه کم را برای جوانان به ارمغان می‌آوریم بدین شکل که از جوانان مبلغ 6 میلیون ریال دریافت می‌شود و با کمک همیارانی که داریم تمام خدمات یک مراسم ازدواج را برای آنها فراهم می‌کنیم.
‌وی در ادامه تصریح کرد: ما در بخش دیگری از برنامه‌های خود تحکیم بیان خانواده را داریم که کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و همچنین سمینارهای مختلفی در این راستا برگزار می‌کنیم که شرکت در این دوره‌ها برای عموم افراد به ویژه جوانان و نوجوانان ما آزاد است.
مسئول کانون پیوند مهر رامسر در ادامه با اشاره به آمار بالای طلاق در جامعه بیان داشت: در شهرستان رامسر هر چند جایگاهی برای ثبت طلاق‌ها وجود ندارد ولی به عنوان کارشناس مشاوره دادگستری که با اینگونه ارباب رجوع‌ها بیشتر برخورد داشته‌ام آمار طلاق را در این شهرستان بسیار بالا می‌دانم.
وی در پایان گفت: باید تلاش کنیم تا با آموزش‌های لازم و ارتقای سطح علمی خود درباره زندگی و خانواده این آمار بالا را کاهش داده و کانون گرم خانواده‌ها را استحکام بخشیم.
انتهای پیام/ل30/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد