رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

در رامسر؛استقبال از کاروان راهیان نور 12 برابر شد

 

در رامسر؛
استقبال از کاروان راهیان نور 12 برابر شد
در رامسر؛
استقبال از کاروان راهیان نور 12 برابر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه رامسر گفت: کاروان راهیان نور شهرستان را در سال‌های اول با 100 نفر آغاز کردیم و امسال یک‌هزار و 187 نفر اعزام به مناطق جنگی داشته‌ایم.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، صادق حمیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر هجمه‌های فرهنگی دشمن را بسیار شدید‌تر از هجمه‌های دوران دفاع مقدس دانست و افزود: امروزه دشمن وارد مرحله جنگ نرم شده است و آتش فرهنگی دشمن امروزه شعله‌ورتر از آتش توپ، خمپاره و ... است.
وی اظهار داشت: هدف تشکیل بسیج مستضعفین حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب بوده است که تاکنون با همت بالای مردم و شما مسئولان توانسته‌ایم در تمام عرصه‌ها جایگاه ویژه داشته باشیم.
فرمانده سپاه ناحیه رامسر از دیگر برکات انقلاب اسلامی را رهبر فقیه و فرزانه دانست و تصریح کرد: از دوراندیشی‌های امام راحل رهبری آگاه و فقیه بوده که با تدابیر بلند خود بعد از هشت سال دفاع مقدس راهیان نور را برنامه‌ریزی کردند تا بتوانیم در مقابل هجمه‌های دشمن ایستادگی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: راهیان نور یکی از روش‌های ادامه دادن راه شهدا است که که می‌توانیم با آن در مقابل دشمن قد علم کرده و تمامی توطئه‌های شوم آنها را برملا کنیم.
فرمانده سپاه رامسر ادامه داد: دشمن درصدد است که با هر روش ممکن و هر ترفندی که می‌تواند راهیان نور را تعطیل کند ولی ما هر ساله با استقبال بالاتری روبه‌رو می‌شویم.
‌وی بیان داشت: ما راهیان نور را در سال‌های اول با 100 نفر آغاز کردیم و امسال یک‌هزار و 187 نفر اعزام به مناطق جنگی داشته‌ایم که این مگر با همدلی و تعامل ادارات و مردم میسر نمی‌شد.
این مسئول در ادامه با اشاره به در پیش داشتن سالروز ارتحال امام (ره) گفت: ما باید تلاش کنیم تا با همکاری و تعامل هر چه بیشتر این مراسم را نیز باشکوه‌تر از همیشه برگزار کنیم.
‌فرمانده سپاه رامسر از برگزاری دومین یادواره شهدای دالخانی با حضور استاندار مازندران خبر داد و افزود: ما سال گذشته با همکاری ادارات، شورای بخش، بخشداری و ... توانستیم نخستین یادواره شهدای دالخانی را با استقبال پرشور مردم در منطقه پیچ هفت شهیدان برگزار کرده و امسال نیز این مراسم را برای این شهدا که مظلومانه‌ترین شهدای شهرستان‌اند در خرداد ماه برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام/ل30/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد