رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

انتخاب رامسر به عنوان شهرستان نمونه گردشگری و الکترونیک

 

انتخاب رامسر به عنوان شهرستان نمونه گردشگری و الکترونیک

فرماندار رامسر خبر داد:
انتخاب رامسر به عنوان شهرستان نمونه گردشگری و الکترونیک

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامسر از انتخاب رامسر به عنوان شهرستان نمونه گردشگری، طبیعت‌گردی و الکترونیک خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمد صالح رضاخانی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: ظرفیت‌های بالایی را در شهرستان رامسر داریم که باید این ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل برسانیم.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه زیرساخت‌های بسیار خوبی در شمال کشور به ویژه رامسر فراهم شده است و خود شهرستان نیز از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، برای اینکه آینده خوبی برای رامسر داشته باشیم باید یک حرکت جهادی و پویا داشته باشیم.
فرماندار رامسر در ادامه سال جهاد اقتصادی را برتر از سال همت مضاعف دانست و ادامه داد: سال همت مضاعف زیربنای سال جهاد اقتصادی بوده است و در این سال باید تلاش کنیم تا رونق اقتصادی را ارتقا داده تا کام مردم را از این انقلاب شیرین‌تر کنیم.
وی خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم حرکت جهادی داشته باشیم که زمینه کار و تلاش را بالا برده و تفکر خود را اصلاح کرده و اقتصادی فکر کنیم.
فرماندار رامسر تصریح کرد: ما مسئولیم و باید تفکر ما این باشد که این مسئولیت امانتی در دست ما است و باید به نحو احسن خدمت‌رسانی کرده و زیر مجموعه خود را نیز به این سمت سوق دهیم در غیر این‌صورت به یقین این حرکت جهادی اتفاق نمی‌افتد.
رضاخانی بیان داشت: تا جایی که ما نتوانیم زیرمجموعه خود را با خود همراه کنیم در این امر موفق نمی‌شویم.
وی در ادامه به تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و یادآور شد: ارباب رجوع تنها کسانی نیستند که در دفتر کارمان به ما مراجعه می‌کنند بلکه تمام کسانی که در حیطه کاری ما در هر کجای شهرستان فعالیت می‌کنند و مشکل دارند ارباب رجوع ما هستند و باید تکریم شوند.
وی در ادامه به برنامه محوری ادارات اشاره کرد و گفت: بخشنامه می‌کنیم که ادارات ما باید برنامه‌محور باشند و برنامه‌ای را با اهداف معین به صورت نوآورانه و خلاق به غیر از کارهای روتین طراحی کرده و بر اساس آن عمل کنند.
رضاخانی افزود: شاید نتوانیم کل برنامه را اجرا کنیم ولی هر نظمی از بی‌نظمی بهتر است.
وی در ادامه به پاسخگو بودن مسئولان ادارات اشاره داشت و گفت: مسئولان در قبال تصمیم‌ها و عملکردهایی که دارند باید به زیرمجموعه، مافوق و مردم جوابگو باشند، این سبب می‌شود که هر برنامه‌ای را با دلایل منطقی و ایده‌ال اجرا کرده و از نواقص طرح‌ها کاسته شود.
وی تصریح کرد: در قبال پاسخگو بودن رضایت‌مندی مردم نیز افزایش می‌یابد.
فرماندار رامسر در ادامه این جلسه توجه ویژه به بخش گردشگری را از ضرورت‌های توسعه شهرستان دانست و گفت: این شهرستان به عنوان شهرستان نمونه گردشگری، طبیعت‌گردی و الکترونیک تصویب شده است، پروژه‌های بسیار خوب و جان‌داری را در این شهرستان شاهدیم و این خود نیازمند آن است که منابع گردشگری را حفظ کنیم.
وی پیگیری مصوبات دور اول، دوم و سوم سفر ریاست جمهور را مهم‌ترین دغدغه کاری دانست و گفت: تمام ادارات باید پیگیری این مصوبات را از مهم‌ترین دغدغه‌های خود قرار داده تا این پروژه‌ها را به مرحله اجرا و بهره‌برداری برسانیم که با این امر بسیاری از مشکلات مردم به ویژه بحث اشتغال حل می‌شود.
رضاخانی در ادامه چند موضوع را به روسای دستگاه‌های اجرایی تذکر داد و گفت: روسای ادارات باید تعامل و هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند و مشکلات کوچک را با هماهنگی‌های خودشان حل کرده تا اتلاف وقت نداشته باشیم.
وی همچنین افزود: ادارات باید در نامه‌نگاری‌ها نگارش صحیح را رعایت کرده و برای ادارات هم‌سطح خود از واژه‌های دستوری استفاده نکنند.
فرماندار رامسر با سفارش به برگزاری نماز جماعت در ادارات از برگزاری دومین یادواره طلاب و روحانیون غرب استان مازندران به میزبانی رامسر خبر داد و بیان داشت: کارهای اولیه این یاواره در دست انجام است.
وی گفت: در این مدت کوتاه مدیریتی بنده برنامه‌های مهمی از قبیل جشن کنوانسیون تالاب‌ها، تسهیلات سفر و ... را داشته‌ایم که به نحو مطلوبی اجرا شد و حتی نیروی انتظامی شهرستان در برنامه‌های تسهیلات سفر جزء چهار شهر برتر استان مازندران انتخاب شد.
رضاخانی در پایان گفت: ما در فضای جامعه و حوزه کاری خود دو مقوله مهم انقلاب اسلامی و مردم را داریم که باید این دو را در فضای کاری خود نهادینه کرده و به این سمت حرکت کنیم و باید تلاش کنیم تا با حفظ ارزش‌های انقلاب و خدمت‌رسانی خالصانه به مردم راه پیشرفت و ترقی را بپیماییم.
انتهای پیام/ل10/ع

نظرات 1 + ارسال نظر
Nina Ahmadi پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 http://100dollar.persianblog.ir/post/87

2.345678993091.94658994199کسب درآمد از سایتهای معتبر خارجی
بدون هزینه ثبت نام
100% معتبر
جز اولین نفرات باشید
برای ثبت نام و توضیحات به سایت مراجعه کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد