رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آغاز به‌کار مجمع صنفی کشاورزی رامسر

  

آغاز به‌کار مجمع صنفی کشاورزی رامسر

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی رامسر خبر داد:
آغاز به‌کار مجمع صنفی کشاورزی رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی رامسر از شروع به‌کار این مجمع خبر داد.


هادی حلاجیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: انتخابات مجمع عمومی نظام صنفی کارهای کشاورزی و منابع طبیعی صبح امروز در شهرستان رامسر برگزار شد.
وی تصریح کرد: با برگزاری این انتخابات، بیژن هوشمند به عنوان دبیر اجرایی، غفور حلاجیان به عنوان خزانه‌دار و خانم امیری به عنوان بازرس این نظام صنفی انتخاب شدند.
مدیر عامل تعاونی دامداران شهرستان رامسر تصریح کرد: در ایران نظام صنفی همواره مشاغل صنعتی متمرکز در شهرها را شامل می‌شد و فعالیت‌های بخش کشاورزی را پوشش نمی‌داد در حالی که وجود نظام صنفی در بخش کشاورزی با ارتقای آگاهی کشاورزان و انسجام دادن و هماهنگ کردن فعالیت‌های آنان می‌تواند توسعه پایدار بخش کشاورزی را زمینه‌سازی کند.
مدیرعامل تعاونی دامداران شهرستان رامسر خاطرنشان کرد: با حضور بهره‌برداران در فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، بسترهای لازم برای اجرای سیاست‌های اصل 44 و واگذاری فعالیت‌های تصدی‌گری به بخش غیردولتی فراهم می‌شود.
وی اضافه کرد: با تصویب قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در سال 80 زمینه لازم برای تدوین نظام صنفی کارهای کشاورزی فراهم شد که در این زمینه اقدامات لازم انجام شد.
حلاجیان در ادامه به وضعیت این صنف در شهرستان رامسر پرداخت و بیان داشت: وجود حداقل پنج واحد صنفی کشاورزی به عنوان هیئت موسس برای صدور پروانه تاسیس نظام صنفی الزامی است که شهرستان رامسر نیز دارای پنج واحد صنفی با تایید مدیریت جهاد کشاورزی بوده است.
وی در پایان اظهار داشت: هیئت موسس تقاضای کتبی خود را برای ثبت و تاسیس مجمع پس از برگزاری انتخابات به مدیر جهاد کشاورزی رامسر داده و این نظام پس از طی مراحل قانونی تشکیل و انتخابات مجمع عمومی آن نیز تشکیل شد که هم‌اکنون نیز در حال عضوگیری هستیم.
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد