رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

چه کسی هر روز مشایی را لعن می کند؟

 

چه کسی هر روز مشایی را لعن می کند؟

چه کسی هر روز مشایی را لعن می کند؟
روزی خواهد آمد که همین ها بگویند «دین ما مربوط به کوروش و داریوش است!» این ملعون همین کار را خواهد کرد و دارد می کند. بدتر از این هم خواهد شد. من شبانه روز لعنش می کنم. / پیامبر عزیز خدا (ص) در ادامه حدیث فوق می فرمایند: " همین یهودیان امت دین را تغییر می دهند و بعد هم فرزندان من (حسن و حسین) را می کشند. بعد مهدی موعود (عج) خواهد آمد و با شمشیر دوستانش فرزندان اینها (یهودیان امت) را می کشد. "/ وی در خصوص مستند «ظهور نزدیک است» گفت: متأسفانه می آیند این مستند را می سازند که ریشه یهودیت دارد و جوانها را ناامید می کنند. تا جایی که با این مستندات و حرفها و کارهایشان باعث منکر شدن ظهور و وجود مبارک حضرت می شوند.

به گزارش بی باک، برای چندمین بار در جلسه اخیر هئیت دولت که با حضور مقامات اجرایی کشور در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد دکتر احمدی نژاد رییس جمهور به دفاع تمام قد از مشایی رییس دفتر و رحیمی معاون اول رییس جمهور پرداخت.

در این جلسه رییس جمهور با یادآوری خدمات معاون اول خود گفت: رحیمی در ارائه خدمت شب را از روز نمی شناسد و آنقدر در پیگیری امور دقت دارد و وقت می گذارد که همکاران خسته می شوند ولی ایشان خستگی نمی شناسد. بارها ساعت های انتهایی شب با من تماس می گیرد و می پرسد آیا موردی برای پیگیری مانده است؟! روحیه ایشان برای خدمت این گونه است.

رییس جمهور در ادامه به فعالیت های مهندس مشایی اشاره کرد و گفت وقتی این همه هجمه و تخریب را علیه مشایی می بینم به حال او غبطه می خورم. مشایی انسان زلالی است و برای خدمت از آبروی خودش مایه گذاشته است.

امّا در نقطه مقابل نظر رئیس جمهور، صبح امروز حاج منصور ارضی در مراسم زیارت عاشورای خود  که در چهارمین روز از ایام حزن انگیز فاطمیه در حسینیه صنف لباس فروش تهران برگزار شد؛ در توضیح دعای «عالیه المضامین» و در خصوص تبیین «محبت عبادت» مطالبی بدین شرح گفت:

* پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند: «آیا می خواهید به شما از یهودیان امتم خبر دهم؟ آنهایی که اهل عبادت ظاهری هستند ولی دین را تغییر می دهند.» (و بدعت ایجاد می کنند و تفسیرهای به رأی می کنند.)

* روزی خواهد آمد که همین ها بگویند «دین ما مربوط به کوروش و داریوش است!» این ملعون همین کار را خواهد کرد و دارد می کند. بدتر از این هم خواهد شد. من شبانه روز لعنش می کنم.

* پیامبر عزیز خدا (ص) در ادامه حدیث فوق می فرمایند: " همین یهودیان امت دین را تغییر می دهند و بعد هم فرزندان من (حسن و حسین) را می کشند. بعد مهدی موعود (عج) خواهد آمد و با شمشیر دوستانش فرزندان اینها (یهودیان امت) را می کشد. "

* این که ما به بعضی ها می گوییم «یهودی صفت» ، بر اساس این حدیث شریف و معتبر است. حرف ما سند دارد ولی چون اینها نمی فهمند، موضع می گیرند.

* وی در خصوص مستند «ظهور نزدیک است» گفت: متأسفانه می آیند این مستند را می سازند که ریشه یهودیت دارد و جوانها را ناامید می کنند. تا جایی که با این مستندات و حرفها و کارهایشان باعث منکر شدن ظهور و وجود مبارک حضرت می شوند.

گفتنی است این اظهارت حاج منصور ارضی در حالی مطرح می شود که گزارشها حکایت دارد دفتر رییس جمهور در پی انتقادات حاج منصور ارضی علیه مشایی به مراجع قضایی شکایت کرده است.

حاج منصور نیز چندی پیش خطاب به دولت تاکید کرده بود که حمایت نیروهای متدین از شما تا وقتی است که در مسیر ولایت باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد