رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

روستاهای شهرستان رامسر، پذیرای گردشگران نوروزی هستند

 

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر: 

روستاهای شهرستان رامسر، پذیرای گردشگران نوروزی هستند

رئیس شورای اسلامی مرکزی رامسر خبر داد:
اضافه شدن روستاهای مازندران به ظرفیت‌های گردشگری شمال

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر گفت: روستاهای مازندران به ظرفیت‌های گردشگری شمال اضافه شدند.


محمد آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر از آمادگی کامل روستاهای شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
وی افزود: شهرستان رامسر به لحاظ موقعیت جغرافیایی خاص و همچنین نزدیکی کوه، دریا و جنگل که سه موهبت الهی است از دیرباز مورد توجه مسافران و گردشگران زیادی بوده است.
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر درباره استقبال از مسافران نوروزی در ایام نوروز ابراز داشت: پاکسازی معابر، زیباسازی ورودی و خروجی شهر و میهمان‌نوازی و مهرورزی به مسافران در ایام نوروز موجب جذب گردشگر و مسافر به شهرستان و رشد فرهنگ آن خواهد بود.
آزاد ادامه داد: روستاهای شهرستان رامسر که هر یک خود به تنهایی جاذبه‌های فراوانی را برای مسافران در خود جای داده‌اند برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شدند تا همانند سال‌های گذشته و بلکه بهتر در ایام تعطیل میزبان مسافران باشند.
این مسئول به عملکردهای صورت گرفته در این راستا اشاره کرد و یادآور شد: از جمله اقدامات مهم در این راستا نصب بنر و پلاکارد های پارچه‌ای در تمامی روستاها به ویژه در سه محور پرتردد جواهرده، جنت رودبار و اربه کله و لرسانور است که از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای جذب توریست و گردشگر برخوردارند.
رئیس شورای بخش مرکزی رامسر خاطرنشان کرد: همچنین افراد با تعامل هر چه بیشتر اقدام به پاکسازی محیط زیست و سرویس‌های بهداشتی، آماده‌سازی مکان‌های اتراق و... کردند تا آسایش و آرامش هر چه بیشتر مسافران را فراهم آورند.
وی در پایان با برشمردن برخی از قابلیت‌های گردشگری روستاهای شمال از توجه دولت به روستاهای هدف گردشگری خبر داد.
انتهای پیام/ن30/ز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد