رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

این ملعون یهودی صفت رامسری !!!

 

این ملعون یهودی صفت رامسری !!!

منصور ارضی: 
 این ملعون یهودی صفت رامسری برای کاندیدا شدن پول خرج می کند
"عماریون"- حاج منصور ارضی در مراسم زیارت عاشورای صبح امروز حسینیه صنف لباس فروش تهران که در آستانه میلاد با سعادت امام حسن عسگری(ع) برگزار شد ؛ در ادامه شرح و توضیح دعای امام زمان(عج) (اللهم عرفنی نفسک...)، گفت:

* در این دعای شریف از خداوند می خواهیم که : با آمدن «حضرت» قرآن زنده شود و بواسطه او دل ما نورانی گردد. کسی که امام زمان(عج) را ببیند، دیگر برای او تاریکی نیست. اگر «آقا» خود را به ما نشان دهد (بصورت دائمی)، باعث نورانیت ما می شود. بعضی هم با ریاضت می توانند لحظه ای «آقا» را ببینند که البته آنهم به ارادهِ خودِ آقاست نه ما.

* و از خدا می خواهیم که : بواسطه «حضرت» قلب های مُردهِ ما را زنده کن. بعضی ها تا صدای بازار را می شنوند دیگر نماز و خدا و پیغمبر یادشان میرود! و سورهِ شریفهِ جمعه هم به این اشاره دارد که به نماز بروید و دست از بازار بکشید.

* و از خدا می خواهیم ؛ بواسطه امام زمان(عج) سینه های پُر از کینهِ ما را شفا بده. امام صادق(ع) می فرماید: گاهی بدنها به هم نزدیک است ولی دلها از هم دور.

* کربلایی منصور ارضی در ادامه در خصوص این فراز از دعا که می فرماید: « خدایا بوسیله امام زمان(عج) جمع کن سلیقه های مختلف را» به تبیین آن پرداخت و افزود:

- ما، هم دولت را قبول داریم، هم مجلس را، هم قضاییه را و هم خبرگان را؛ اگر کسی هم علیه اینها حرف بزند تو دهنش میزنیم، اما شما ببینید خودِ اینها چه طوری دارند برای همدیگر میزنند! و همدیگر را اذیت می کنند! این وسط فقط مردم اذیت می شوند.

- پول مردم و بیت المال را ببینید چه طور دارند خرج می کنند! می آیند و 50 میلیون و 100 میلیون به حساب امام جمعه ها می ریزند البته آنها هم عودت می دهند ولی باز دوباره به طریقی به حسابشان می ریزند! تو، رییس دفتر رییس جمهوری؟! یا بنگاه معاملات ملکی داری؟! این ملعون یهودی صفت رامسری الآن دارد پول خرج می کند برای یک روزی که اگر بخواهد کاندید شود... آنهم با آن پرونده اش! و متأسفانه آن آقا {رییس جمهور} می گوید به او کاری نداشته باشید. ان شاألله من به وقتش همه چیز را خواهم گفت.

- این سلیقه های مختلف گاهی به دین مختلف تبدیل می شود؛ یعنی وهم و خیال، خودش تبدیل به یک دین می شود. اینکه مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که برخی دین را با قرائتها و سلیقه های گوناگون می خواهند ؛ نتیجه اش می شود همین که می بینید.

* این ذاکر اهل بیت(ع) در همین زمینه و با توجه به قیام مردم کشورهای منطقه افزود:

- باید حواستان باشد که انقلاب مصر ، تونس ، لیبی و ... همه خوب است و باعث بیداری شده اما نباید گول بخورید که بعضی ها مرتب می گویند که «ظهور نزدیک است»! از زمان مصیبت بر حضرت زهرا (س) گفته شده که ظهور نزدیک است؛ قرآن هم فرموده که ظهور نزدیک است؛ امامان (ع) هم فرموده اند... ما هم می گوییم که ظهور نزدیک است؛ اما کی؟ فقط خدا می داند و بس. مراقب باشید که گول نخورید.

- میلیون ها جزوه درست کردند - معلوم است که از کجا آمده - به عنوان اینکه ظهور نزدیک است و طوری القا می کنند که انگار همین فرداست و مردم را با این کارها بدبین می کنند به آقا و ظهور ایشان و این کار، خواستِ وهابیت است.

* حاج منصور ارضی در خصوص ساخت یک کلیپ صوتی که در آن، حضرت آدم (ع) را مورد محاکمه قرار می دهند، گفت: در این کلیپ می خواهد همه چیز را به خدا برساند و به خدا وصل کند که بنده عرض می کنم، اولاً پیغمبر خدا محاکمه نمی شود، ثانیاً آمدند با این کار مثلاً مردم را به خدا برسانند ولی باید بدانند که ما اصول دین داریم؛ یعنی بعد از توحید، نبوت و معاد و امامت و عدل است. بعضی می گویند «فقط خدا» که این نوعی انحراف است چرا که ما از طریق «امام» باید به خدا برسیم. از راه نبوت و امامت و ... باید به خدا برسیم. می خواهند با این کار، امامت و مهدویت را یک طوری خدشه دار کنند.

فریب نخورید. مانند آن کسی {رییس جمهور} که می گوید «پول یارانه ها مال امام زمان(عج) است و...» ؛ که باید به آنها گفت: این یارانه ها مال مردم است و به خودشان بر می گردد. تا حالا کالاها و خدمات با سوبسید بوده اما الآن آزاد شده و پولش را به مردم میدهید و می گویید که هزینه واقعی اینقدر است و باید مدیریت کنید و درست مصرف کنید. خب این کار، خیلی خوب است و ما هم ممنونیم ولی اینکه «این مال امام زمان(عج) است درست نیست. چرا که اگر زمانی این دولت یا دولت بعد نتوانست یارانه را پرداخت کند، آیا مردم به امام زمان بدبین نمی شوند؟ این مردم که بهترین مردم هستند و در طول این سالها با گرانی ها ساخته اند؛ دیگر چرا این یارانه ها را به «آقا» نسبت می دهید؟ کلّ زندگی ما به امام زمان بر می گردد. رزق و روزی ما به دست اهل بیت (علیهم السلام) است. تمام خلق بواسطه آنها روزی می خورند. و متأسفانه تقسیرهایی که این «بی بی سی» ملعون از صحبت های این آقایان می کند خیلی خطرناک است و اینکه بارها مقام معظم رهبری فرمودند «مراقب سخنان خود باشید» برای همین است.

* وی در پایان تأکید کرد: همه کشورهای اسلامی از انقلاب ما الگو گرفته و تحت تأثیر آن قرار گرفتند؛ نکند خدای ناکرده ما خودمان عقب بمانیم.
نظرات 1 + ارسال نظر
MASOUD پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:11 http://azad0631.iranblog.com/

6.419753033719995.32750931492
BARNAME ERSAL NAZAR GOROOHI
IN BARNAME BE SOORAT HAM ZAMAN BARAY SHOMA MATN MORED NAZARETAN RA BE TAMAM VEBLAG HAY BE ROOZ SHODE ERSAL MIKONAD.
4000 NAZAR DAR YEK ROOZ BEFRESTID.
BAZDID AMAR SHOMA BE SOORAT BAVAR NAKARDANI BALA MIRAVAD.
IN BARNAME FEGHAT 2 MEG HAJM DARAD. BARAY DARYAFT RAMZ BAD AZ DANLOD BARNAME BE NAZARAT MAN BYAYID TA FEGHAT BA 1000 TOMAN RAMZ RA DARYAFT KONID.
http://bisto9.persiangig.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد