رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نمایشگاه بهاره رامسر تا 5 فروردین فعالیت دارد

 

نمایشگاه بهاره رامسر تا 5 فروردین فعالیت دارد
نمایشگاه بهاره رامسر تا 5 فروردین فعالیت دارد؛
عرضه گوشت گرم 10 هزار تومانی در نمایشگاه بهاره

خبرگزاری فارس: مدیر بازرگانی رامسر فعالیت نمایشگاه بهاره رامسر را تا پنجم فروردین عنوان کرد و از هماهنگی برای توزیع گوشت گرم 10 هزار تومانی در این نمایشگاه خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، عبدالحکیم پورقربان صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره رامسر که با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان و اصناف شهرستان رامسر برگزار شد از تخفیف 10 تا 15 درصدی کالاها و مواد غذایی در نمایشگاه خبر داد.
وی افزود: این نمایشگاه که از امروز آغاز و تا حداقل 10 روز ادامه دارد شامل 90 غرفه است که شامل غرفه‌های مرغ منجمد (هر کیلو به نرخ 2 هزار و 750 تومان) و گرم (هر کیلو به نرخ 3 هزار و 200 تومان)، میوه و تره بار، پوشاک، گل‌های زینتی، خشکبار و لوازم خانگی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، چای داخلی، فرش دستی، مواد شوینده ، عسل و ... است.
وی اظهار داشت: در صورت استقبال، این آمادگی را داریم که نمایشگاه تا 5 فروردین همچنان فعال باشد.
پورقربان ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر اینکه غرفه‌هایی توسط اصناف شهرستان‌ها و استان‌های همجوار پر شده، غرفه‌هایی را نیز در اختیار اصناف مشهد، کردستان، تبریز و ... قرار داده‌ایم و حتی سعی ما بر آن بوده است که محصولات و کالاهای عرضه شده در فروشگاه حتی‌الامکان از منابع دست اول عرضه شود.
وی در ادامه تصریح کرد: برای اینکه تا پایان نمایشگاه همان کالای مرغوب و با کیفیت اولیه برای مردم عرضه شود یک نمونه از کالاها در ابتدای شروع کار غرفه‌ها پلمپ می‌شود تا تمام کالاهای ارائه شده از آن به بعد از همان مارک و با همان کیفیت باشد.
مدیر بازرگانی رامسر با اشاره به اینکه قند و شکر، روغن، برنج و ... به نرخ دولتی در نمایشگاه توزیع می‌شود، گفت: علاوه بر اینها در صورت اعلام آمادگی قصابان گوشت گرم از گنبد به نرخ 10 هزار تومان نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
وی در پایان بیان داشت: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه تقریباً خارج از شهر است، تدابیری نیز برای جابه‌جایی شهروندان اتخاذ شده و هم‌اکنون سرویس‌هایی هماهنگ شده است که از میدان بسیج شهروندان را برای نمایشگاه جا‌به‌جا کنند.
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 1 + ارسال نظر
داریوش فریاد رامسر پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:46 http://yellramsar.blogfa.com

سلام تکشر و قدرانی می گردد از مسئولان دست اندر کار این مجموعه که باری از گرانی را کاسه و شهروندان عزیز می توانند در این مکان خرید داشته باشند . که هرسال این در مکان بین البین شهرستان برگذار می شد . امام این مسافت و دوری راه باعث میشه مردم بیشتر هم هزینه بکنند و هم وقت بیشتری برای رفتن صرف می کنند . کمی بنظرم به فکر مردم شرق رامسر هم می کردند . و این باعث میشه به استقبال این نمایشگاه نروند .
مشکل ایاب ذهاب انانی که وسیله نقلیه شخصی ندارند دو چندان و عوامل سود جو برای دربستی هم سر می شکنند ایکاش بیشتر دقت میشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد