رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

طاهایی: مازندران یعنی از رامسر تا گلوگاه

 

طاهایی:  

مازندران یعنی از رامسر تا گلوگاه

استاندار مازندران خبر داد:
تدوین سند توسعه مازندران بر اساس برنامه پنجم توسعه

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران از تدوین سند توسعه مازندران بر اساس برنامه پنجم توسعه و دیگر اسناد بالادستی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید‌علی اکبر طاهایی صبح امروز در جمع اعضای تشکل‌های دانشجویی استان مازندران خواستار برگزاری نشست‌های فصلی برای هماهنگی بیشتر تشکل‌های دانشجویی شد و بیان داشت: ملاقات‌‌های عمومی یکی از رویکردهای اساسی مدیریت ارشد مازندران است که تاکنون توانسته علاوه بر ملاقات عمومی سه‌شنبه‌ها، 12 ملاقات عمومی را با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در روزهای جمعه برپا کنیم.
وی از اجرای سیزدهمین ملاقات عمومی توسط مدیران استانی در شهرستان بابلسر در جمعه جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: ملاقات‌های عمومی با مردم استان در روزهای جمعه ادامه تدبیر دولت در انجام سفرهای استانی و شهرستانی است.
استاندار مازندران با تاکید بر اینکه سند توسعه استان مازندران بر اساس برنامه بالادستی و برنامه پنجم توسعه تدوین شده است، تصریح کرد: برنامه پنجم توسعه به مازندران ابلاغ شده است.
نماینده عالی دولت در استان مازندران با اعلام اینکه صنایع تبدیلی در برخی از مناطق و شهرهای مازندران به اشباع رسیده است، اضافه کرد: به عنوان نمونه کارخانه فرآوری مرکبات در شهرهای غرب استان مازندران به مرحله وفور و اشباع رسیده است.‌
وی با تاکید بر اینکه در زمینه شالیکوبی‌های مدرن در مازندران با کمبود مواجه هستیم از ساخت و بهره‌برداری دو واحد شالیکوبی مدرن خبر داد.
استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مازندران به صورت یکپارچه از رامسر تا گلوگاه را شامل می‌شود، اضافه کرد: توزان جغرافیایی اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های دانشجویی در تمام شهرستان‌ها باید رعایت شود.
طاهایی با اشاره به انجام امور فرهنگی مبتنی بر کاروان راهیان نور از اختصاص 3 میلیارد تومان به این امر با مجری‌گری سپاه کربلای مازندران خبر داد.
استاندار مازندران در پایان با اشاره به اجرای موفق طرح ضیافت نور توسط دانشگاه مازندران از هزینه یک میلیارد تومانی توسط بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی مازندران خبر داد.‌
انتهای پیام/ل20/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد