رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

علت عدم واگذاری دانشکده پرستاری ومامایی رامسر چیست؟

 

نماینده مردم ساری در مجلس:

علت عدم واگذاری دانشکده پرستاری ومامایی رامسر چیست؟

در صحن علنی مجلس قرائت شد؛
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

خبرگزاری فارس: تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور امروز در صحن علنی مجلس قرائت شد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی وکلای ملت به مسئولان اجرایی کشور امروز (سه‌شنبه) در صحن علنی مجلس قرائت شد.

علیخانی نماینده قزوین از وزیر نیرو خواست که در پرداخت مطالبات شرکت آلومتک قزوین به شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای کشورتسریع ایجاد شود.

وی به وزیر فرهنگ در خصوص تامین اعتبار لازم برای مساعدت مالی به مساجد و حسینه‌های شهر بیدستان استان قزوین نیز تذکر داد.

علیخانی همچنین از وزیر کشور خواست که در تامین اعتبار مورد نیاز شهرداری بیدستان در استان قزوین تسریع ایجاد شود.

وی در تذکری دیگر از وزیر نفت خواست که اقدام لازم را جهت احداث، ساخت و راه اندازی جایگاه عرضه سوخت گاز طبیعی در شهر بیدستان استان قزوین انجام دهد.

تامینی نماینده رشت از رئیس‌جمهور خواست که جهت کسب رضایت مردم از پروازهای هوایی به شهر رشت اقدامات لازم را انجام دهد.

سنایی نماینده نهاوند به وزیر ارتباطات در خصوص حل مشکلات اداری و حقوقی کارگزاران مخابرات سطح کشور تذکر داد.

دهدشتی نماینده آبادان به وزیر نفت در مورد رسیدگی به مسائل و مشکلات باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت تذکر داد.

میرخلیلی نماینده میناب به وزیر بهداشت در خصوص اعزام هیات کارشناسی برای بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان جاسک و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اتخاذ تمهیدات لازم جهت ارائه الگوی جدی باغداری برای شرق استان هرمزگان تذکر داد.

بشیری نماینده پاکدشت از وزیر نیرو خواست که در تاسیس اداره آب منطقه‌ای شهرستان پاکدشت تسریع ایجاد کند.

جدگال نماینده چابهار به رئیس جمهور در خصوص صدور دستور تعیین تکلیف دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد شهرستان چابهار تذکر داد.

یوسف‌نژاد نماینده ساری به وزیر بهداشت در مورد بررسی علت عدم واگذاری دانشکده پرستاری ومامایی رامسر و به دانشگاه علوم پزشکی مازندران به وزیر کار در مورد تامین اعتبار لازم برای تجهیز مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای مازندران تذکر داد.
امیری نماینده کهنوج به وزیر بازرگانی در خصوص جلوگیری از واردات سیب‌زمینی در فصل برداشت تذکر داد.

مطهری نماینده شبستر به رئیس‌جمهور در خصوص صدور دستور جلوگیری از انحصارگرایی در ارائه خدمات سامانه‌هی الکترونیکی از سوی بانک مرکزی تذکر داد.

عزتی نماینده دهلران از وزیر نفت خواست که در اجرای طرح پتروشیمی دهلران از مصوبات سفر دوم دولت به استان ایلام تسریع ایجاد شود.

وی همچنین از وزیر نیرو خواست که در اجرای طرح سد سیکان از مصوبات سفر دوم به استان ایلام تسریع ایجاد شود.


سلیمی نماینده محلات از وزیر نفت خواست که در خصوص علت افزایش قیمت گاز مصرفی بیش از مقدار تعیین شده در قانون و همچنین قرار گرفتن شهرستان های محلات و دلیجان در اقلیم سوم آب وهوایی توضیح دهد.

قاضی‌پور نماینده ارومیه از وزیر کار خواست که در خصوص علت علت حضور نیافتن وزیر و معاونان و کادر اجلاسیه سوم کارگری در 25 بهمن ماه سال جاری توضیح دهد.

حسینی نماینده جاوه به وزیر نیرو در مورد تامین اعتبار لازم برای اصلاح آب شرب شهرهای حوزه انتخابیه تذکر داد.

اکبران نماینده کرج به وزیر بهداشت در خصوص تسریع درافتتاح دانشگاه علوم پزشکی البرز تذکر داد.

خباز نماینده کاشمر به وزیر بازرگانی در مورد بخشودگی عوارض صادرات زعفران برای چند ماه تذکر داد.

جعفری نماینده بهار به وزیر آموزش و پرورش در مورد اصلاح مدیریت سازمان آموزش و پرورش استان همدان برای حضور به موقع معلمان در کلاس‌های درس تذکر داد.

انصاری نماینده زنجان به وزیر نفت در خصوص ضرورت تجدیدنظر فوری در جداول تعیین اقلیم و قرار دادن استان زنجان در اقلیم یک به دلیل سردسیری منطقه تذکر داد.

یحیی‌زاده نماینده تفت به وزرای نفت و اقتصاد در مورد تامین نفت و کپسول گاز مایع برای مناطق سردسیر و همچنین ضرورت تامین سوخت با قیمت مناسب برای مساجد و اماکن مذهبی روستاها و مناطق محروم تذکر داد.

حسینی نماینده نیشابور از وزیر کشور خواست که تصویب نهایی ارتقائ بخشی زبر خوان به شهرستان را نهایی کند.

اسداللهی نماینده تربت جام به وزیر نفت در خصوص تامین نفت کافی در شهرستان‌های تایباد و بای خزر و روستاهای منطقه و به وزیر فرهنگ در مورد ارائه توضیح درباره علت اجرا نشدن مصوبات هیات دولت درباره پژوهشکده موسیقی مقامی تربت جام و دانشکده حقوق قرآنی تذکر داد.

برنا نماینده بروجن از وزیر بهداشت خواست که در خصوص علت عدم اقدام لازم جهت احداث زایشگاه بخش بلداجی توضیح دهد.

ادیانی‌راد نماینده قائم‌شهر به وزیر جهاد کشاورزی در مورد تسریع در تامین بودجه و نیروی انسانی متخصص برای مرکز درمانی طیور کیاکلا تذکر داد.

محمدی نماینده مریوان از وزیر صنایع خواست که اقدام لازم جهت احداث کارخانه خودروسازی سایپا در مرکز استان کردستان و کارخانه قطعه سازی در شهرستان‌های غربی استان را انجام دهد.

دهقانی نماینده ایرانشهر از وزیر نیرو خواست که بررسی شیوه هزینه کرد اعتبارات تخصیص یافته آب روستایی از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سیستان و بلوچستان را انجام دهد.

وی همچنین به وزیر مسکن در مورد لزوم بررسی و اقدام کارشناسی از عملکرد مسوولان بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان تذکر داد.

حیات مقدم نماینده بندر ماهشهر از وزیر نفت خواست که درباره علت عدم تبدیل وضعیت کارکنان قراردادری به رسمی با وجود دستور رئیس‌جمهور و مصوبه هیات وزیران و بخشنامه وزیر کار همچنین ارائه توضیح درباره علت عدم واگذاری منازل سازمانی در مناطق نفت خیز جنوبی کشور به خلاف قوانین و دستور رئیس‌جمهور توضیح دهد.

تامینی نماینده رشت از وزیر آموزش وپرورش خواست که درباره علت برخورد گزینشی وزیر با نمایندگان مجلس و به رئیس‌جمهور در مورد علت عدم توجه کافی آقای زریبافان به خانواده معظم شهدا و جانبازان تذکر داد.
انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد