رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نعمتی از «سه و نیم» در رامسر می گوید

 

نعمتی از «سه و نیم» در رامسر می گوید

در گفت‌و‌گو با فارس عنوان شد؛
نعمتی: «سه‌و‌نیم» را به جشنواره سی‌ام فیلم فجر می‌رسانم

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم «سه ‌و ‌نیم» گفت: تا دیروز سرگرم فیلم برداری بودیم و بلاخره تصویربرداری آن به پایان رسید و اگر خدا بخواهد در دوره بعدی جشنواره این فیلم را ارائه می‌دهم.


نقی نعمتی که در مرکز همایش‌های برج میلاد حضور داشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی باشگاه خبری فارس«توانا» در خصوص آخرین وضعیت فیلم «سه‌و‌نیم» گفت: تا دیروز سرگرم فیلم‌برداری بودیم و بلاخره تصویربرداری آن به پایان رسید و اگر خدا بخواهد در دوره بعدی جشنواره این فیلم را ارائه می‌دهم.
وی افزود: با وجود این که امروز اولین روز حضورم در جشنواره است اما با توجه تعدد و تنوع فیلم‌ها و نسل‌های فیلمساز معتقدم که هنوز سینمای ایران زنده است و نفس می‌کشد.
بنا براین گزارش «سه ‌و ‌نیم» دومین فیلم بلند سینمایی نقی‌ نعمتی کارگردان در آستارا، اردبیل و رامسر انجام شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در تعطیلات آخر هفته، سه دختر جوان به شمال می‌روند و این سفر پیشامدهای مختلفی برای آنها رقم می‌زند.
برخی از عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار: حسن شبانکاره، دستیار اول و برنامه‌ریز: علی اسدالهی، گریم: سعید ملکان، طراح صحنه‌ و لباس: نقی نعمتی، مدیر تولید: محمدرضا شرف‌الدین، مدیر تدارکات: حسن صفری، عکاس: امیر موسوی، تهیه‌کننده: محمدرضا شرف‌الدین و سید امیر سیدزاده، بازیگران: هانیه وفایی‌زاده، نگار حسن‌زاده، شوکا کریمی، مهدی پورموسی و جمعی از بازیگران محلی اردبیل و آستارا.
انتهای پیام/ا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد