رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کمک قابل توجه خیران مدرسه‌ساز رامسری

 

کمک قابل توجه خیران مدرسه‌ساز رامسری

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران خبر داد:
کمک 320 میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان مازندران گفت: خیرین مازندرانی از رامسر تا گلوگاه افزون بر 320 میلیارد ریال برای مدرسه‌سازی اهدا کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، علی نبیان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه شش کلاسه مرحوم حاج محمدعلی حدادی‌مقدم در رامسر با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در ابتدای دولت نهم اقدامات شایسته‌ای صورت گرفت و سپس تبدیل به طرح و لایحه شد که توسط مجلس به عنوان قانون تخریب، بازسازی و مقاوم سازی مدارس مصوب شد.
وی افزود: اگر قرار بود تمامی این پروژه‌های بازسازی و مقاوم‌سازی از اعتبارات استانی و تملک دارایی به انجام برسد در این بازده زمانی ممکن نبود ولی از آنجایی که دولت این برنامه بزرگ را در دستور کار قرار داد پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم و امروز نیز یکی از این پروژه‌های بازسازی و تخریب به همت خیر به بهره‌برداری رسیده است.
نبیان ادامه داد: خروجی فضای آموزشی انسان است و تا زمانی که خشت خشت این بنا وجود دارد به عنوان عمل صالح در پرونده خیر و خانواده ایشان ثبت خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی انقلاب بسیار بزرگی است که با زحمت‌ها و تدابیر ارزنده امام راحل به پیروزی رسید و هم اکنون آرامش، آسایش و امنیت و آزادی جامعه کنونی را مرهون زحمات امام و جانفشانی‌های شهدا است.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران با اشاره به اینکه هر کسی که به جایی می‌رسد از آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: ما بعد انقلاب دستاوردهای عظیمی داشته‌ایم که نمونه بارز آن موفقیت چشمگیر جوانان ایرانی در بحث ماهواره‌ها و انرژی هسته‌ای و... است.
وی در ادامه با تشکر از خیرین مدرسه‌ساز گفت: خیرین مازندرانی از رامسر تا گلوگاه افزون بر 320 میلیارد ریال در راستای مدرسه‌سازی اهدا کردند.
نبیان یادآور شد: دولت نیز اقدامات بسیار خوبی داشته است که واقعا عملکردهای چشمگیری به ویژه در همین رامسر داشته‌ایم.
وی افزود: یکی از مصوبات سفر دولت، ساخت پنج مدرسه شبانه‌روزی بوده که یکی از آنها در رامسر در حال احداث است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر نیز طی سخنانی عملکرد دولت نهم و دهم در منطقه را بسیار ویژه دانست و گفت: پروژه‌های بسیار خوبی داشته‌ایم مثلا در همین بخش تخریب و بازسازی این به عنوان پنجمین پروژه است که به بهره‌برداری رسیده است که نخستین آن در سال 85 بوده است.
محمدصالح رضاخانی بیان داشت: ما افتخار این را داشته‌ایم که هر شش ماه یک بار پروژه‌ای برای کلنگ‌زنی و یا افتتاح داشته باشیم و این نشان از همت والای خیرین و عملکردهای مهم دولت است.
مدیر آموزش و پرورش رامسر تمام موفقیت‌ها را از بستر کلاس‌ها و فضای آموزشی دانست و گفت: شهرستان رامسر موفقیت‌های چشمگیری داشته است هم دانش‌آموزان و هم مربیان ما در سطح استان و کشوری مقام‌هایی خوبی را کسب کرده‌اند.
وی در ادامه به مشخصات فیزیکی پروژه اشاره کرد و ادامه داد: این مدرسه در زمینی به مساحت 2 هزار و 354 متر با زیربنای یک‌هزار و 260 متر به بهره‌برداری رسید که یک‌هزار و 800 متر آن توسط خیر مرحوم حاج محمدعلی حدادی مقدم اهدا شد و بقیه از سوی شهرداری و شورای شهر رامسر در اختیار ما قرار گرفته است.
وی افزود: برای احداث این مدرسه افزون بر 6 میلیارد ریال هزینه شده است که از محل اعتبارات ملی تخریب و بازسازی بوده است.
در حاشیه مراسم از پیمانکار پروژه و خانواده خیر تقدیر شد.
انتهای پیام/صا10/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد