رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

‌برگزاری جشنواره ورزشی بانوان در رامسر

 

‌برگزاری جشنواره ورزشی بانوان در رامسر

به مناسبت دهه فجر انجام شد؛
‌برگزاری جشنواره ورزشی بانوان در رامسر

خبرگزاری فارس: صبح امروز جشنواره ورزشی بانوان در رامسر برگزار شد.


‌به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، صبح امروز به مناسبت دهه فجر به همت فرمانده بسیج خواهران و کمیته بانوان شهرستان رامسر جشنواره ورزشی بانوان در باشگاه تختی رامسر برگزار شد‌.
در این جشنواره بانوان ورزشکار در رشته‌های ورزشی ژیمناستیک، کوهنوردی، والیبال، کاراته، تکواندو، رزم آوران، استیب، اسکیت، طناب کشی و ... به ترتیب برای حضار در سالن باشگاه تختی رامسر رژه رفته و گروه خود را معرفی کردند.
فرمانده بسیج خواهران شهرستان رامسر در حاشیه این جشنواره که با استقبال گرم و پرشور بانوان شهرستان همراه بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر با گرامیداشت دهه فجر گفت: فعالیت‌های ورزشی برای بانوان با توجه به نقش‌های مختلفی که در زندگی دارند، بسیار حائز اهمیت است.
مریم بابایی افزود: فعالیت‌های ورزشی مستمر می‌تواند در سلامت جسم و روان بانوان شاغل و نشاط و شادابی آنان تاثیرگذار باشد و در نهایت موجب افزایش بهره‌وری و کارآیی آنها در محیط کار شود.
‌بابایی در ادامه بیان داشت: ورزش بانوان در شهرستان رامسر از طرفداران بالایی برخوردار است و بر اساس آمارهای موجود درصد بالایی از بانوان در شهرستان در یک رشته ورزشی به صورت روزانه و یا هفتگی ورزش می‌کنند.
رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرستان رامسر نیز با تبریک دهه فجر اظهار داشت: گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امری واجب و لازم است و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و‌ ... در واقع گامی در راستای گرامیداشت دهه فجر و انقلاب اسلامی است.
رامین سرسخت جنتی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در دولت اخیر توجه خاصی به ورزش به ویژه ورزش بانوان شده است.
وی ادامه داد: امروزه ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه زیادی به اشکال گوناگون با آن سرو کار دارند.
سرسخت جنتی خاطرنشان کرد: بدون شک می‌توان گفت اگر ورزش در زندگی ما نقش و اهمیت خودش را پیدا کند و برای آن برنامه داشته باشیم، بسیاری از بیماری‌ها جای خودشان را به سلامتی می‌دهند.
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد