رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جایگاه سی ان جی رامسر آماده برای افتتاح

 

جایگاه سی ان جی رامسر آماده برای افتتاح

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های غرب مازندران:
محدودیتی برای احداث جایگاه بنزین نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های غرب مازندران مستقر در چالوس گفت: در صورت وجود متقاضی محدودیتی برای احداث جایگاه بنزین نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سیدمحمود طاهری عصر امروز در مراسم افتتاح پمپ بنزین تاشکوشهر رویان نور اظهار داشت: 34 جایگاه بنزین و 21 جایگاه سی ان جی در غرب مازندران فعال است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های غرب مازندران مستقر در چالوس افزود: در دهه فجر امسال نیز سه جایگاه بنزین در شهرستان نور افتتاح می‌شود که جایگاه سالارتاشکو امروز و دو جایگاه رویان و عباسا نیز قابل افتتاح است و پس از تزریق بنزین که امروز و فردا انجام خواهد شد بهره‌برداری و بنزین عرضه خواهند کرد.
طاهری ادامه داد: 18 جایگاه سی ان جی در غرب مازندران در حال احداث داریم که بخشی از آن دو منظوره و با ظرفیت بالا است و پنج جایگاه سی ان جی در شهرهای محمودآباد، سلمانشهر، رامسر و دو جایگاه در چالوس آماده افتتاح داریم.
وی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: پس از اجرایی شدن قانون از یک تا 70 درصد در مصرف فرآورده‌های سوختی صرفه‌جویی صورت گرفته است اگرچه اعلام میزان دقیق صرفه‌جویی نیاز به یک دوره زمانی دارد در عین حال در نفت کوره 70 درصد، نفت گاز 35 درصد، نفت سفید30 درصد، بنزین سوپر10 درصد و بنزین معمولی بیش از یک درصد صرفه‌جویی شد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های غرب مازندران مستقر در چالوس درباره مشکلات سوخت روستائیان گفت: درصدد افزایش سهمیه حمایتی روستاها هستیم تا مشکلات رفع شود.
طاهری درباره مشخصات فنی جایگاه تاشکو گفت: این جایگاه در زمینی به مساحت یک هزار و 700 متر مربع با 300 متر بنای ساختمانی اداری، دارای سه سکو، هفت پمپ و 17 نازل است که قدرت تحویل 855 لیتر بنزین در دقیقه را دارد.
وی هزینه احداث این جایگاه را با احتساب قیمت زمین یک میلیارد و 150 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: فرآورده‌های نفتی به ویژه بنزین حاصل زحمات جمع کثیری در مجموع از جمله اکتشاف، تبدیل، انتقال و توزیع است و سرمایه‌گذار امانت‌داری است که باید از لحاظ کیفی و کمی با بهای مصوب به دست مردم برساند.
مازندران به دلیل وسعت دو شرکت پخش انرژی دارد.
انتهای پیام/ی20/ز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد