رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری مراسم تکریم از اصناف و بازاریان ایثارگر رامسر

برگزاری مراسم تکریم از اصناف و بازاریان ایثارگر رامسر

رئیس بازرگانی رامسر:
بازاریان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشته‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس بازرگانی رامسر گفت: بازاریان نقش بسزایی در نهضت پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، عبدالکریم پورقربان پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم از اصناف و بازاریان ایثارگر که با حضور اصناف، بازاریان و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اصناف و بازاریان در چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله در گرامیداشت این ایام خجسته و میمون پیشقدم بوده و نقش آفرینی می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه این انقلاب اظهار داشت: همان‌طوری که امام راحل فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود، شهدا و خانواده‌های شهدا و ایثارگران تلاش کردند تا نسلی را تربیت کنند که حافظان این انقلاب باشند و حال کسانی که جایگاه، عزت و حرمت این شهدا را حفظ می‌کنند ثوابی چند برابر آن شهدا دارند.
پورقربان در ادامه با اشاره به طرح هدفمندی یارانه تصریح کرد: بازاریان با مشارکت خود می‌توانند کمک بزرگی در طرح هدفمندی یارانه‌ها باشند.
‌وی ادامه داد: با توجه به آغاز طرح هدفمندی یارانه‌ها ما در مرحله نخست هدفمندی سوخت را داشته‌ایم در مرحله بعدی آزادسازی نان و شیر که هر چه مشارکت بازاریان در این زمینه بیشتر باشد موفق‌تر هستیم.
در ادامه فرماندار رامسر نیز گفت: شهرستان رامسر به لحاظ بالا بودن پروژه‌های عمرانی در چند سال اخیر قابل مقایسه با هیچ شهرستانی نیست.
عبدالصمد صفرنژاد خاطرنشان کرد: در چهار دهه انقلاب اسلامی کارهای عظیم و زیادی در شهرستان رامسر صورت گرفته است ولی در دولت اخیر کارهای عمرانی در این شهرستان با جهش بالایی همراه بوده است.
وی بیان داشت: اعتبارات هر شهرستانی را به لحاظ شاخص‌های آن شهرستان از قبیل جمعیت و ... برنامه ریزی می‌کنند که در بهترین وضعیت موجود اعتبارات شهرستان رامسر 14 میلیارد تومان بوده است که قطعا ما به اندازه 14 میلیارد تومان می‌توانیم کار انجام دهیم ولی برخی از پروژه‌ها نیازمند اعتباراتی است که در جریان باشد و در صورت عدم تزریق اعتبار به طول می‌انجامد ولی تمام پروژه‌های رامسر به خوبی پیشرفت دارد که نمونه‌های بارز آن فرودگاه، شهرک دامپروری، شهرک صنعتی، تصفیه خانه و ... است و در آیندی نزدیک شاهد افتتاح تصفیه خانه هستیم.
وی همچنین افزود: در بحث گازرسانی روستاهای رامسر هم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و 22 درصد روستاها گازرسانی شد و گازرسانی به 10 روستا را هم در دهه فجر داریم.
صفرنژاد ادامه داد: 10 کیلومتر کناره گذر داخل دریا نیز طرح عظیمی است که وجهه تبلیغاتی نداشته و اجرایی می‌شود.‌
وی بیان داشت: ما به لحاظ اجرایی در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم، دستگاه‌های اجرایی ما از تعامل بسیار بالایی با هم، با مردم و با اصناف و بازاریان برخورداراند و نگاهشان نگاه اجرایی است و نگاه سیاسی ندارند و وارد بازار سیاست نمی‌شوند.
فرماندار رامسر یادآور شد: در فضای انتخاباتی ریاست جمهوری ما کمترین مشکل را در شهرستان داشته‌ایم و دید ما 80 درصد نظارتی و پیشگیرانه بوده است برخورد کمی داشته‌ایم و جزء شهرستان‌های برتر استان نیز بوده‌ایم.
وی تاکید کرد: ستاد تسهیلات نوروز را شکل داده‌ایم، این شهرستان توریستی است با برنامه‌ریزی‌های خوب توانسته‌ایم سرانه 70 هزار نفری شهرستان را چه در زمینه آرد و ... برای بالغ بر یک میلیون و 500 هزار نفر برنامه‌ریزی کرده و پوشش کاملی داشته باشیم بدون اینکه کمترین کاستی احساس شود.
وی در ادامه افزود: همه مسئولان درصددند نگاه مثبتی از شهرستان بر روی خروجی‌ها ثبت شود که موفق بوده اند.
صفرنژاد در ادامه با اشاره به 267 شهید شهرستان گفت: مردم این شهرستان همان طوری که از آمار شهدای آن هویدا است که به نسبت جمعیت بالاترین آمار شهید استان تقدیم انقلاب کرده اند نقش بسزایی در این انقلاب داشته و دارند و تکلیف خود را نشان داده اند حال ما نیز باید تکلیف خود را به این مردم ادا کنیم.
‌وی بیان داشت: این لباس‌ها و پست‌ها امانت است و هر چه بیشتر مدیریت کنیم بیشتر باید جوابگو باشیم خوشا به حال مدیرانی که هم مدیر خوبی بوده‌اند و در عین حال انسان خوبی نیز هستند.
صفرنژاد افزود: لذتی که در خدمت وجود دارد در کمتر چیزی سراغ داریم عشق به مردم بهانه‌ای است برای کار کردن پس به دنبال بهانه برای کار کردن باشیم نه به دنبال بهانه‌ای برای از زیر کار در رفتن.
وی گفت: باید به مردمی که به گردن ما و این انقلاب حقی دارند خدمت‌رسانی کنیم و هیچ وقت به فکر این نباشیم که مردم متوجه نمی‌شوند مردم قضاوت‌کنندگان خوبی هستند‌.
‌فرماندار رامسر در پایان اظهار داشت: گاهی کار اجرایی کردن بسیار سخت است زیرا نیازمند ضمانت اجرایی است که نمونه بارز آن آزادسازی سواحل 60 متر است.
انتهای پیام/ل10/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد