رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیرکل جدید بازرسی مازندران معرفی شد

 

مدیرکل جدید بازرسی مازندران معرفی شد

ظهر امروز؛
مدیرکل جدید بازرسی مازندران معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی مدیرکل جدید بازرسی مازندران معرفی شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مدیرکل جدید بازرسی مازندران ظهر امروز در مراسم معارفه‌اش که در جلسه شورای اداری مازندران انجام شد، اظهار داشت: برنامه‌های من در اداره کل بازرسی مازندران، رویکرد حاکمیتی در تعامل با ماموریت‌های سازمان‌ها با حفظ استقلال است.
وی ایجاد سازوکار لازم برای اشرافیت و کنترل بر دستگاه‌های مسئول به صورت یک فرآیند جدی را از دیگر برنامه‌های جدید اداره کل بازرسی مازندران دانست و تصریح کرد: تعامل فعال با دستگاه‌ها و مدیران برای حل مشکلات مردم ضروری است.
دبیر مجمع نمایندگان مازندران نیز در این جلسه اظهار داشت: قانون بودجه سال 90 در مجلس در جال شکل‌گیری است.
ابوالفتح نیکنام که به تازگی و بعد از مقیمی، ادیانی‌راد و ناطق نوری، دبیر مجمع نمایندگان مازندران شد، اظهار داشت: نگرانی برای جذب بودجه در شهرستان‌هایی که فاصله با مرکز استان دارند، وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه این مسئله بسیاری از شهرستان‌ها را می‌آزارد، خاطرنشان کرد: چون احساس می‌کنند که آن چه که حقشان است را دریافت نمی‌کنند.
نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای جذب اعتبارات بیشتر فرمانداران به تکاپو افتادند، گفت: آیا این حق مردم است که مدیران آن بعد از 32 سال با این شیوه حق خودشان را بگیرند.
وی قانون هدفمندکردن یارانه‌ها را یکی از طرح‌های پیش روی مردم و دولت خواند و تصریح کرد: انجام چنین کاری هم عکس‌العمل‌های متفاوت و غیرمتعارف دارد که باید اصولی مدیریت شود.
انتهای پیام/صا30/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد