رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سخنان مهم فرماندار رامسر در باره خود، رامسر و رامسری ها

 

سخنان مهم فرماندار رامسر در باره خود، رامسر و رامسری ها

فرماندار رامسر:
موانع احداث پروژه هتل 7 ستاره سماموس برطرف شد

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر گفت: برای احداث پروژه هتل سماموس هیچ مانعی وجود ندارد و همه مسئولان ذیربط پیگیر احداث این پروژه هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، عبدالصمد صفرنژاد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به پروژه هتل سماموس افزود‌: چندی قبل یکی از نشریات محلی مصاحبه‌ای از سرمایه‌گذار پروژه هتل سماموس به چاپ رسانده است که برخی از آنها را قبول ندارم و اعلام می‌دارم که هیچ دستگاهی در رامسر وجود ندارد که با تعصب هر چه بیشتر پیگیر امورات این پروژه نبوده باشد و همه ادارات تلاش کرده‌اند که این پروژه به ثمر برسد.
وی اظهار داشت: با آنکه رامسری نیستم اما از یک رامسری خود را رامسری‌تر می‌دانم و به این شهرستان تعصب دارم و هرگز اجازه نمی‌دهم که مصالح شهرستان به استان گیلان انتقال داده شود. صفرنژاد درباره پروانه این پروژه نیز ادامه داد: پروانه آماده بوده و مقرر بود که ایشان 320 میلیون تومان عوارض را پرداخت کند که فکر می‌کردند به دلیل شهرستان نمونه گردشگری بودن نباید پرداخت کنند که حل شد و هم اکنون هیچ مانعی برای احداث این هتل وجود ندارد.
‌وی درباره پروژه‌های دور سوم سفر هیئت دولت به مازندران در شهرستان رامسر خاطرنشان کرد: برای اینکه پروژه‌های خوبی برای شهرستان داشته باشیم عوامل مختلفی دخیل‌اند که یکی از آنها تلاش نمایندگان مجلس است.
وی تصریح کرد: هر نماینده‌ای که پیگیری‌های بیشتر و بهتری داشته پروژه‌های بهتری برای شهرستان خود به ارمغان آورده است.
فرماندار رامسر بیان داشت: ما از فرصت رحیم مشایی که در بدنه دولت هستند نهایت استفاده را داشته باشیم.
وی در ادامه گفت: نامه‌های ما که بیش از 25 پروژه بوده است و با تلاش دستگاه‌های اجرای، شورای اسلامی شهر، شهرداران و شورای اسلامی بخش تهیه شده بود را به ایشان برسانیم که این نامه‌ها هم از طریق وزیر امور خارجه و هم از طریق فکس به ایشان ارسال شد.
فرماندار رامسر در ادامه بیان داشت: هنوزر ارزیابی از پروژه‌های شهرستان انجام نشده است ولی فکر می‌کنم به لحاظ نظم و امنیت و افتتاح پروژه‌های بزرگ جزو شهرستان‌های اول باشیم.
‌وی در ادامه طرح‌های مصوبی استان مازندران را مطرح کرد و گفت در استان مازندران پروژه‌های بسیار خوبی داشته‌ایم که نمونه‌های بارز آن اختصاص مبلغ 240 میلیارد ریال برای تکمیل، احداث و تجهیز 120 سالن ورزشی در بخش آموزش و پرورش، اختصاص مبلغ 280 میلیارد ریال برای ایجاد، تکمیل و تجهیز 407 باب مسجد در بخش آموزش و پرورش و... است که متمرکز استان بوده و هر شهرستانی بسته به تلاش مدیر دستگاه می‌تواند از این اعتبار استفاده کند.
‌وی افزود‌: در حیطه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اختصاص مبلغ 19 میلیارد ریال برای اجرای طرح ملی شبکه انتقال کشور در حوزه استان داشته‌ایم که برای شهرهای بابل، ساری، آمل، رامسر و چالوس طی سال‌های 89 و 90 است.
صفرنژاد در ادامه از دیگر مصوبات مربوط به رامسر را نوسازی و ایجاد شعب شرکت بیمه ایران در شهرستان‌های قائمشهر و رامسر و همچنین خرید شعبه برای شهرستان نور از محل منابع داخلی شرکت مذکور دانست.
‌وی خاطرنشان کرد‌: در بخش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پروژه‌های خوبی برای رامسر داریم که عبارتند از مطالعه و پیش بینی اعتبار احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان رامسر، اختصاص 10 دستگاه آمبولانس برای اورژانس‌های ساحلی در سال 89، کمک به تجهیز و تکمیل ساختمان دانشکده پرستاری و مامایی رامسر و مطالعه و احداث ساختمان دانشکده بین‌المللی رامسر که پس از طی مراحل قانونی و پیش بینی اعتبار لازم اجرایی می‌شود.
‌وی گفت: اختصاص مبلغ 50 میلیارد ریال برای تسهیلات بلند مدت یارانه‌دار با اولویت فارغ‌التحصیلان و بانوان و تشکیل تعاونی‌های دانش بنیان در استان، اختصاص مبلغ 12 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات یکان ویژه حفاظت و اطفای حریق جنگل‌های استان، اختصاص مبلغ 30 میلیارد ریال برای خرید 10 ساختمان برای ادارات تعزیرات حکومتی در برخی شهرستان‌های استان که رامسر نیز جزء آن است، خرید 60 دستگاه خودرو برای دادگستری‌های استان، اختصاص پنج میلیارد ریال توسط استان و مبلغ پنج میلیارد ریال توسط سپاه پاسداران و پرداخت سالیانه به سپاه به منظور اجرای برنامه راهیان نور، اختصاص مبلغ 13 میلیارد ریال برای تجهیز فرودگاه‌های ساری ، رامسر و نوشهر به سامانه خودکار سنجش پارامترهای موثر هواشناسی فرودگاهی، مطالعه و احداث بزرگراه غرب استان (رامسر‌) به شرق استان (‌گلوگاه‌) بر روی جاده کناره و راه اصلی 3 هزار به خرم آباد تنکابن و جنت رودبار به الموت، تامین اعتبار برای بازگشایی و آزاد سازی مسیر ورودی به شهر رامسر از مسیر تنکابن در محدوده چالکرود، اختصاص مبلغ 150 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه پل صفارود در شهر رامسر و تملک واحدهای تجاری و اراضی غربی و جابه جایی اصناف، تکمیل مطالعات تاسیسات فاضلاب شهر رامسر ( شامل پروژه های کتالم و ساداتشهر ) و فریدونکنار و شروع عملیات اجرایی پس از اخذ مجوز های قانونی، اختصاص مبلغ 30 میلیارد ریال برای احداث و تجهیز مرکز منطقه ای کنوانسیون رامسر از محل اعتبارات ملی سازمان و صدها پروژه دیگر که یا مختص شهرستان رامسر بوده و یا اینکه شهرستان رامسر در آن سهم دارد.
‌وی افزود: درباره کنارگذر ساحلی که برای همه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد باید گفت که این پروژه در دست اقدام است جلسات و مطالعات متعددی انجام شده است و قطعا با حمایت‌های مشایی به اجرا درخواهد آمد.
وی در ادامه با اشاره به بحث کنوانسیون تالاب‌ها گفت: همایش بزرگ کنوانسیون تالاب‌ها با حضور 160 کشور دنیا در 13 اسفند ماه برگزار می‌شود که آبروی جمهوری اسلامی و رامسر است.
صفرنژاد تصریح کرد: باید ستاد زیباسازی هر چه سریع‌تر اقدام کرده و پروژه زیباسازی بلوار معلم و اطراف هتل را به اتمام رساند.
‌وی افزود‌: کنوانسیون تالاب‌ها بسیار جای نگرانی دارد باید دغدغه همه ما باشد تا آبروی جمهوری اسلامی را حفظ کنیم.
‌وی ادامه داد: کار بلوار باید با سرعت هر چه تمام‌تر انجام شده و حداکثر تا 15 بهمن به اتمام برسد.
صفرنژاد در ادامه بیان داشت‌: من حاضرم عمر سیاسی و اجرایی من کوتاه باشد ولی حق شهرستان را بگیرم و برای موانع شهرستان می‌جنگم و همچنین مصوبات ستاد را به جد پیگیری می‌کنم.
وی در ادامه این جلسه گفت: یادواره شهدای طلاب غرب مازندران را در رامسر داریم که سال گذشته در چالوس برگزار شده بود.
وی گفت: باید تلاش کنیم این یادواره به بهترین شکل برگزار شود و در این راه تمام ادارات باید حمایت کنند.
‌وی در پایان درباره شایعاتی درباره رفتن فرماندار رامسر گفت: این موضوع را من از زمانی که وارد رامسر شدم تجربه کردم، من دیدگاهم شهرستانی نیست من در هر کجای این کشور خدمت کنم نسبت به آبادانی و عمران آن شهرستان تلاش می‌کنم و آن را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم. وی افزود: کار به دست شما دستگاه‌های اجرایی انجام می‌گیرد و بنده وظیفه نظارتی دارم و موانع را رفع خواهم کرد همان طوری که قفل بسیاری از پروژه‌ها را در دوره مدیریتی خود برطرف کرده‌ام و دلیل اینکه نمی‌خواهم از رامسر بروم این است که موانع زیادی وجود دارد که باید برطرف شود.
‌وی در پایان گفته اطلاع رسانی‌های ما در راستای عملکرد دولت بسیار خوب بوده و جهشی را که ما در دولت نهم در شهرستان رامسر شاهدیم در هیچ دولتی نداشته‌ایم.‌
انتهای پیام/ل10/ی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد