رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه از پشتوانه‌های مهم

 

امام جمعه رامسر:
مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه از پشتوانه‌های مهم کشور‌ هستند
امام جمعه رامسر:
مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه از پشتوانه‌های مهم کشور‌ هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه از پشتوانه‌های مهم کشور هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌السلام عبدالرحمن باقرزاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به تدابیر نامگذاری سال به نام همت مضاعف و کار مضاعف افزود: در سه ماه پایانی سال قرار داریم که به تعبیر مقام معظم رهبری به نام سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری شد ولی یک معضل بزرگی در جامعه داریم که با وجود تدابیر بلندی که پشت این نامگذاری‌ها وجود دارد ولی با این نامگذاری‌ها به صورت شعاری برخورد می‌شود.
وی اظهار داشت: این نامگذاری‌ها از سوی مقام معظم رهبری در درجه اول برای ما مسئولان را که بخشی از این سیستم بزرگ هستیم مخاطب قرار می‌دهد و در فصل آخر باید یک ارزیابی کامل و جامع داشته باشیم و ببینیم آیا واقعا توانسته‌ایم به این نامگذاری جامه عمل بپوشانیم.
امام جمعه رامسر ادامه داد: آیا توانسته‌ایم نمایشی از همت مضاعف و کار مضاعف را برای مردم به نمایش بگذاریم یا خیر.
وی ادامه داد: همه باید عزم خود را جزم کرده و در سال همت مضاعف و کار مضاعف، همت خود را حداقل دو برابر کنیم.
امام جمعه رامسر خاطرنشان کرد: به خاطر دین بزرگی که در ارتباط با نظام اسلامی بر دوش ما سنگینی می‌کند باید ارزیابی کامل داشته باشیم و موانع را با دست‌های تدبیر برطرف کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: جایگاه نظام ما در دنیا همتی دوچندان و کاری صد برابر را می‌طلبد ما باید عقب‌ماندگی‌های کشورمان را جبران کنیم.
امام جمعه رامسر با اشاره به ثبات کشور گفت: اقتداری که نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف داشته و دارد و همچنین با وجود توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن ما شاهد ثبات در کشور هستیم افتخار بزرگی است که باید با همت مضاعف و کار مضاعف آن را چند برابر کنیم.
وی با تاکید به ارائه گزارش عملکرد و ارزیابی عملکردهای دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: سه ماه پایانی سال را جدی بگیریم و کار مضاعف و همت مضاعف را به معنی واقعی خود نمایش دهیم.
امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه شاخصه‌های اقتدار نظام اسلامی مختلف است، افزود: ما از شاخصه علمی بالایی برخورداریم که توسط جوانان خود باور رسیده ما در دنیا به نمایش گذاشته شده است که انصافا قابل تحسین است.
باقرزاده بیان داشت: کمتر کشوری را می‌بینیم که با وجود این همه هجمه باثبات باشد.
وی در ادامه گفت: هفته گذشته خبر خوبی از دستگیری باندی که سبب ترور دانشمندان علمی هسته‌ای ما شده‌اند داشته‌ایم که نشان از اقتدار بلند در وجهه امنیتی کشور دارد.
باقرزاده افزود: تهدیدات دشمنان خارجی تاکنون نتوانسته است آنچنان که انتظار دشمن بوده است ما را بهم بریزد و متزلزل کند.
وی همراهی با نظام اسلامی را یکی از عوامل مهم در کشور اسلامی دانست و گفت: مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه از پشتوانه‌های مهم کشور‌اند که باید قدر بدانیم و هر شخصی با هر سخنی که بخواهد بین نظام اسلامی و مراجع تقلید را به چالش بکشاند دست جهالت است که مردم نظام اسلامی این را بر نمی‌تابند و جا دارد این حمایت گسترده مردم را قدر بدانیم.
امام جمعه رامیر همچنین از دیگر اموری که می‌تواند این روند رو به رشد و همدلی جامعه را مورد تهید قرار دهد را تفرقه‌های داخلی دانست و بیان داشت: خوشبختانه ملت ما نشان داده که از دشمن‌های خارجی نمی‌هراسد ولی باید مواظب دخالت‌ها و تفرقه‌های داخلی باشیم اگر خدای ناکرده کسی بخواهد به دنبال سهم‌خواهی باشد به نظام اسلامی ضربه وارد می‌کند و خیانتی جبران‌ناپذیر است.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در شرایط برابر باید از نیروهای بومی برای پست‌های مختلف شهرستان انتخاب شود و همچنین ادارات باید در مصرف هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.
وی در پایان گفت: انتظار ما از دولت این است که هزینه‌های مصرف انرژی در اماکن مذهبی و مساجد و ... باید به نرخ قبل یارانه حساب شود زیرا یارانه‌ها به مردم پرداخت می‌شود نه به مساجد و اماکن مذهبی.
انتهای پیام/ل10/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد