رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

هفتمین المپیاد ورزشی سراسری کارکنان شرکت ملی گاز ایران در رامسر

هفتمین المپیاد ورزشی سراسری کارکنان شرکت ملی گاز ایران در رامسر

سرپرست تیم دو و میدانی پارس جنوبی خبر داد:
قهرمانی دو و میدانی پارس جنوبی در المپیاد ورزشی کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم دو و میدانی پارس جنوبی از قهرمانی این تیم در المپیاد ورزشی کشور خبر داد.


رضا سعیدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: تیم دو و میدانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با کسب شش مدال طلا، سه نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی هفتمین المپیاد ورزشی کارکنان شرکت ملی گاز ایستاد.
وی افزود: در این رقابت‌ها امین وفایی سبزی‌کار در ماده 100 متر زیر 30 سال مدال طلا و در 200 متر به مدال نقره دست یافت و در ماده 200 متر زیر 30 سال نیز محمد صابری آقمنار نشان طلا را از آن خود ساخت.
سرپرست تیم دوومیدانی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: جعفر آشکاران در رده سنی 36 تا 40 سال در ماده 200 متر و 800 متر با کسب نشان طلا بر سکوی اول ایستاد و کریم هرمزی نیز در همین رده سنی در پرش طول به مدال طلا دست یافت و در 100 متر نیز بر سکوی دوم قرار گرفت.
سعیدپور تصریح کرد: در رده سنی 31 تا 35 سال نیز سید فرجام پیامبری در 800 متر مدال نقره گرفت و در رده سنی بالای 41 سال محمد سخیراوی در 100 متر به نشان برنز دست یافت.
وی ادامه داد: در این دوره از المپیاد 15 تیم در رقابت‌های دو و میدانی شرکت کردند که تیم مجتمع گاز پارس جنوبی مقتدارنه بیشترین مدال‌های رنگارنگ را از آن خود کرد.‌
سرپرست تیم تکواندوی پارس جنوبی نیز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تیم تکواندوی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با کسب پنج مدال رنگارنگ در هفتمین المپیاد ورزشی کارکنان شرکت ملی گاز ایران نایب قهرمان شد.
اسماعیل پلنگی تصریح کرد: احسان امیری، مهدی خدیری و سید اصغر موسوی به طلا رسیدند و علی ابراهیمی و رضا علی شهریاری به ترتیب مدال نقره و برنز این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.
بر اساس این گزارش، هفتمین المپیاد ورزشی سراسری کارکنان شرکت ملی گاز ایران با حضور 2400 ورزشکار از 10 تا 22 آذر در مجتمع ورزشی شهید چمران شهرستان رامسر برگزار شد که شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با 148 ورزشکار در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده است.
انتهای پیام/ل20/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد