رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حضور دو و میدانی‌کاران نونهال رامسری در مسابقات استان

حضور دو و میدانی‌کاران نونهال رامسری در مسابقات استان

رئیس تربیت بدنی فریدونکنار خبر داد:
قهرمانی دو و میدانی‌کاران نونهال فریدونکنار در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی فریدونکنار از قهرمانی تیم دو و میدانی شهرستان فریدونکنار در مسابقات قهرمانی استان مازندران خبر داد.

حسین دلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: تیم دو و میدانی شهرستان فریدونکنار توانست در مسابقات قهرمانی نونهالان استان بدرخشد و برای نخستین بار مقام قهرمانی مازندران را به ‌نام خود ثبت کند.
به گفته دلیلی از اعضای 9 نفره تیم استان مازندران چهار نفر از ورزشکاران شایسته فریدونکناری در ارنج تیمی بوده و فریدونکنار بیشترین سهم آمار نفرات را در تیم دو و میدانی نونهالان استان مازندران داشت.
وی افزود: در پایان مسابقات کشوری دو و میدانی نونهالان در شهرستان مشهد مقدس، دو عنوان کشوری توسط غیورمردان فریدونکناری برای ورزش این منطقه و استان مازندران کسب شد.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فریدونکنار در تشریح میزان سهم شهرستان‌ها در ارنج تیمی استان مازندران تصریح کرد: از بهشهر، رامسر و آمل یک نفر، سوادکوه دو نفر و فریدونکنار چهار نفر در این تیم حضور داشتند.
وی همچنین در تشریح عملکرد فریدونکناری‌های حاضر در این سری از مسابقات کشوری اظهار داشت: حافظ ابراهیمی در سه گانه مقام دوم، وحید سعیدی در پرش طول مقام سوم، امیر صادق علیپور در 100 متر مقام چهارم و مجتبی یونسی در پرتاب وزنه مقام چهارم کشوری را کسب کرده‌اند.
دلیلی خاطرنشان کرد: سرمربی این تیم مهدی رشیدی از شهرستان فریدونکنار بوده و تیم مازندران مقام سوم مسابقات قهرمانی دو و میدانی نونهالان کشور را کسب کرده است.
انتهای پیام/ک30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد