رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جنگ نرم رسانه ای در رامسر

 

جنگ نرم رسانه ای در رامسر

جلسه آزاد اندیشی و پرسش و پاسخ در خصوص  جنگ رسانه ای نرم با حضور دکتر حسین فلاح پژوهشگر حوزه علمیه ی جامعه الزهرا استان مازندران،دکتر سید جواد خلعتبری ریس دانشگاه آزاد اسلامی ، رقیه مقدری مدیر بسیج دانشجویی و جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات شهرداری رامسر برگزار شد.

در این مراسم دکتر سید جواد خلعتبری ریس دانشگاه آزاد اسلامی رامسر ضمن خیر مقدم و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان طی سخنان کوتاهی گفت: دشمن در جنگ نرم از طریق دوستی و محبت وارد فکر ما شده و به ما حمله می کند و بیشترین ابزار این جنگ شایعه پراکنی است که از طریق آن تلاش می کند تا به اهداف شوم خود برسد.

در ادامه دکتر حسین فلاح پژوهشگر و مدرس حوزه علمیه جامعه الزهرا استان مازندران نیز به تشریح تاریخچه تشکیل گروههای شیطان پرستی توسط یهودیان پرداخته و گفت: امروزه گروههای شیطان پرستی با داشتن 450 عضو از صد کشور جهان در حال فعالیتند و بیش از صد سال سابقه  فعالیت نیز علیه دین اسلام را دارند. وی افزود: 2500 فرقه با فرهنگ های سیاسی گوناگون به فکر تخریب انقلاب اسلامی و افکار جوانان و نوجوانمان هستندو با روشهای مختلف می خواهند اعتقاداتمان را بگیرند ،اما خوشبختانه نهضت حسینی و فرهنگ عاشورایی مردم ایران ، باعث ایستادگی در مقابل انواع فتنه های این گروهها شده است.

دکتر فلاح با بیان اینکه نظام استکباری برای اینکه شیطان پرستی را ترویج کند آرام آرام با ابزار گوناگون چون موسیقی های بلک متال ، نمادهای متال ، اشعاری با متنهای ضد ارزشی ،باورهای زشت ،گریمهای قرمز ،آویزان کردن حلقه ها به گوش و بینی ،گردن و استفاده از زنجیر های پاره مبنی بر اینکه از بندگی خداوند رهانیده شدند می خواهد بر روی افکار قشر جوانمان تاثیر بگذارد ، اذعان داشت:جوانان و نوجوانانمان باید در این زمینه اطلاعات کامل و جامع داشته باشند تا بتوانند در مقابل این گونه حمله ها مصون بمانند . وی در پایان وظیفه رسانه های مختلف گروهی را در اطلاع رسانی در این خصوص را بسیار مهم دانست .

با تشکر از

خانم سهیلا محمدی/خبرنگار رامسر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد