رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

28 مبلغ به مساجد رامسر اعزام شدند

 

28 مبلغ به مساجد رامسر اعزام شدند

سرپرست تبلیغات اسلامی رامسر:
28 مبلغ به مساجد رامسر اعزام شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر از اعزام 28 مبلغ به مساجد روستایی و شهری در ماه محرم خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام عبدالوهاب فرید شب گذشته در جمع خبرنگاران افزود: یکی از مهم‌ترین کارهایی که اداره تبلیغات هرساله در ماه محرم انجام می‌دهد اعزام مبلغ به مساجد است که امسال نیز به غیر از مساجدی که به طور دائم به دلیل محل سکونت مبلغ، دارای مبلغ هستند 28 مبلغ به مساجد روستایی و شهری شهرستان اعزام کردیم.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 18 نفر بومی شهرستان بوده و بقیه به دلیل کمبود مبلغ از قم به شهرستان اعزام شده‌اند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر اظهار داشت: در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های عزاداری و رعایت قوانین و اصول جلسه مشترکی با نیروی انتظامی شهرستان برای هیئت امنا و هیئت‌های مذهبی برگزار کرده و راهنمایی‌ها و ارشادهای لازم صورت گرفت.
فرید ادامه داد: ما برنامه بازدید از هیئت‌های مذهبی را نیز در دستور کار داریم که از امشب آغاز می‌شود و در حد توان به هیئت‌های فعال نیز تا سقف 50 هزار تومان کمک نیز خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: اعتبار برای کمک کردن به هیئت‌های مذهبی بسیار اندک است و نهایت کمکی که می‌توانیم داشته باشیم 400 هزار تومان است.
فرید در ادامه توزیع اقلام فرهنگی را از دیگر کارهای اداره تبلیغات در ایام محرم دانست و تصریح کرد: اقلام فرهنگی از قبیل پوسترها ، بنرها و... را در دو بخش برای هیئت امنا و هیئت‌های مذهبی توزیع می‌کنیم که یک بخش آن مختص هیئت‌های مذهبی است و همچنین نمایشگاه فرهنگی در جنب آستان مقدس آقاپلاسید و آقابسمل دائر کرده که علاوه بر بسته و اقلام فرهنگی بالغ بر یک هزار جلد کتاب نیز دارد.
وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: امسال شاهد شور و شوق بیشتری پیرامون محرم و عاشورا هستیم امیدواریم که اهداف را فراموش نکرده و برای ترویج اهداف بلند امام حسین (ع) عزاداری کنیم.
سرپرست تبلیغات اسلامی رامسر در ادامه با تاکید به ائمه جماعات یادآور شد: امام حسین(ع) با شجاعت و ایثار و از خودگذشتگی یاران با وفایش به مقابله با کفار پرداخت و برای زنده نگه‌داشتن نام اسلام از جان مبارک خود و فرزندان  اطرافیانش گذشت.
وی امام حسین(ع) را معلم اخلاص، ایمان واز خود گذشتگی معرفی و خاطرنشان کرد: همه ما باید از پیام‌های ارزشمند این معلم بزرگ درس بگیریم و ادامه دهنده راه و اهدا آن باشیم.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد