رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

انتخابات 50 درصد اتحادیه‌های صنفی رامسر برگزار شد

 

انتخابات 50 درصد اتحادیه‌های صنفی رامسر برگزار شد

دبیر مجمع امور صنفی رامسر:
انتخابات 50 درصد اتحادیه‌های صنفی رامسر برگزار شد

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع امور صنفی رامسر از برگزاری انتخابات 50 درصد اتحادیه‌های این شهرستان خبر داد.


ایمان هوشیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: بقیه انتخابات نیز در حال برگزاری است.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تاریخ برگزاری انتخابات این اتحادیه‌ها متفاوت بوده است زمان اتمام دوره کاری آنان نیز متفاوت است.
هشیاری ادامه داد: 24 اتحادیه داریم و هر اتحادیه چهار سال فعالیت می‌کند که بعضی از این اتحادیه‌ها تا اسفند ماه امسال اعتبار دارند ولی تا پایان امسال انتخابات تمام اتحادیه‌ها در شهرستان به اتمام می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، هر صنفی که اعضای آن به 50 نفر برسد می‌تواند اتحادیه مشخصی داشته باشد.
دبیر مجمع امور صنفی رامسر خاطرنشان کرد: امسال در زمان انتخابات اتحادیه آلومینیوم از درب و پنجره‌سازان جدا شد.
وی همچنین در پاسخ به این سؤال که چرا صنف خدمات کامپیوتری و کافی نت‌ها با اتحادیه نوشت‌افزار و صنف آرایشگران و کالاهای پزشکی زیر نظر اتحادیه طلافروشان است، گفت: اتحادیه انفورماتیک و فناوری که مربوط به خدمات کامپیوتری‌ها، کافی‌نت‌ها و موبایل فروشی‌هاست باید در شهرستان‌ها تشکیل شود که در برخی از شهرستان‌ها این اتحادیه شکل گرفته است ولی این صنف در رامسر هنوز هیچ اقدامی نکرده است.
دبیر مجمع امور صنفی شهرستان رامسر افزود: همان‌طوری که گفته شد بر اساس قانون هر صنفی که اعضای آن به 50 نفر برسد می‌تواند اتحادیه‌ای جدا داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر انتخابات اتحادیه‌های عکاسان، در و پنجره‌سازان، قصابان، خواروبار، آرایشگران، آلومینیم، خرازان، خیاطان، خبازان، مصالح ساختمانی و بافندگان فرش برگزار شده است.
انتهای پیام/خ30/ح

نظرات 1 + ارسال نظر
شایان شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:27

سلام

یکسالی است که با وبلاگها وسایتهای رامسر وغیره آشنا شده و تقریبا هرروز مطالبشان را مطالعه می کم قبلا هم از رامسر نیوز یک انتقاد کردم که چرا مطالب و درد دلهای مردم رامسر ار منعکس نمی کند و در برابر اخبار ورویدادهای رامسر و شهروندان رامسر و حومه بی تفاوت است لیکن رامسر نیوز این مطلب را منتشر نکرد بماند
/
در رامسر وبلاگهای زیادی فعالیت می کنند وخبرها داغ و نیمه داغ و عادی را منتشر می نمایند لیکن با همدیگر تعامل ندارند و به همین خاطر مخاطبان زیادی پیدا نکرده اند
شاید شما بگویید هر یک حرف خود را می زنند و مخاطب خود را دارند من می گویم اشتباه همین است اتاقا علت عدم موفقیت مسئولان و رامسر ی ها در کار ها همین موضوع است هریک پرتلاش و سخت کوش اما تنها و تنها که باشی زود خسته و.. می شوی رئیس شورا برای خود می نویسد شما که هراز چند گاهی مطلبی از خبرگزاری می نویسید وچند خبرنگار محترم که برای دیگران؟! می نویسند بنظرم همه بدنبال فذصت هستند یعنی همه خود را برای انتخابات مجلس زنده نگه داشته و مطالب کج دار مریض می نویسند تا در انتخابات از افراد مورد نظر خود حمایت نمایند. رامسر نوشت و پوزخند فقط انتقاد می کنند هر انتقاد باید راهکار و نظری هم داشته باشد. همدیگر را متهم نکنید و... مجله خبری تنکابن ورامسر خیلی خوب خبرها را پوشش می دهد وظاهرا فقط بدنبال اطلاع رسانی است مطالبش متنوع است اگر مطالبش را گسترش دهد موفقتر است.دریا نیوز از آب گل آلود ماهی می گیرد و چسبیده به شورای رامسر واز آنجائیکه خوانندگان سایت رامسری زیاد است هر مطلبی را در خصوص رامسر ورامسری می نویسد و سعی می کند جنجالی باشد شاید روزی بهش گفتند تابناک مازندران ؟!
موفق باشید
لطفا نظرم را حتما بگذارید تا باز هم مطالبم را برایتان بنویسم
شایان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد