رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیر شبکه بهداشت رامسر: شبکه بهداشت رامسر 188 نفر داوطلب سلامت د

 

مدیر شبکه بهداشت رامسر:
شبکه بهداشت رامسر 188 نفر داوطلب سلامت دارد
مدیر شبکه بهداشت رامسر:
شبکه بهداشت رامسر 188 نفر داوطلب سلامت دارد

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر از وجود 188 داوطلب سلامت در شبکه بهداشت رامسر خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، ابراهیم ناظریان ظهر امروز در همایش روز جهانی داوطلب در جمع مسئولان و داوطلبان سلامت شهرستان رامسر داوطلبان را بازوان توانمند بهداشت و درمان دانست و افزود: ما در شهرستان رامسر 188 داوطلب سلامت داریم که پا به پای مسئولان و کارشناسان بهداشت و درمان در امر آموزش اقشار مردم کوشا هستند.
وی اظهار داشت: داوطلبان پیشروان مشارکت جامعه در ارتقای سلامت‌‌اند که می‌توانند ما در امر آموزش‌های مختلف بهداشتی و درمانی یاری دهند.
ناظریان بیان داشت: ما در هفته مبارزه با ایدز قرار داریم که نیاز به اطلاع رسانی بالایی دارد.
وی با اشاره به سخنان وزیر بهداشت و درمان ادامه داد: همان طوری که وزیر بهداشت و درمان اعلام کردند آتشفشان ایدز در راه است و ما باید اطلاعات و آگاهی‌های خود و مردم را در این زمینه افزایش دهیم.
ناظریان خاطرنشان کرد: تا زمانی که خودمان اطلاعات کافی درباره مساله نداشته باشیم نمی‌توانیم آموزش‌های درست و کاملی را ارائه دهیم در همین راستا داوطلبان باید از اطلاعات خوبی برخوردار باشند تا بتوانند آموزش‌های لازم را برای مردم ارائه کنند.
وی تصریح کرد: ما رابطان ادارات را نیز در جمع خود داریم که از آنها نیز می‌خواهیم که آموزش‌های بهداشتی را در اداره خود ارتقا داده و ارتباط خود را با مسئولان ادارات و شبکه بهداشت و درمان بیشتر کنند تا از منابع موجود ادارات خود در امور بهداشتی و درمانی استفاده کنند.
در ادامه محمد طاهر چاووش ثانی رئیس کمیته بهداشت شورای شهر رامسر طی سخنانی به اهمیت سلامتی اشاره کرد و گفت: سلامتی نعمت بزرگی است که باید قدرش را بدانیم، انسان به عنوان اشرف مخلوقات خلق شده است که دارای غریزه‌ها و انگیزه‌های بالایی است برای پیشبرد تکامل خود که یکی از این انگیزه‌ها و غریزه‌ها تمایل انسان به باهم بودن است.
وی افزود: ذات انسان تمایل به جمع‌گرایی دارد که کمک شایانی برای توسعه و حرکت رو به تکامل است.
چاوش ثانی تصریح کرد: بحث کمک به هم نوع از ویژگی‌های بارز انسان است که با جمع‌گرایی همراه است، انسان سالم محور توسعه پایدار است و فعالیت‌هایی که داوطلبان در حال انجام آن هستند نیز در راستای سلامت است که باعث توسعه یافتگی جامعه خواهد شد.
وی در پایان گفت: شما داوطلبان نماد و تبلور این توسعه یافتگی هستید که نباید خودتان را دست کم بگیرید.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد