رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس مرکز آموزش عالی ملاصدرا رامسر:عصر کنونی عصر دشمن‌شناسی و بص

 

رئیس مرکز آموزش عالی ملاصدرا رامسر:
عصر کنونی عصر دشمن‌شناسی و بصیرت است
رئیس مرکز آموزش عالی ملاصدرا رامسر:
عصر کنونی عصر دشمن‌شناسی و بصیرت است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش عالی فنی ملاصدرا رامسر گفت: امروز روز دشمن‌شناسی و بصیرت است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، سید یوسف هاشمی ظهر امروز در همایش تقدیر از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی و ورزشی مرکز آموزش عالی فنی ملاصدرای رامسر که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و دانشجویان که به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو برگزار شد دانشجو بودن را یک ارزش دانست.
وی افزود: روز دانشجو که مقارن شده است با اول ماه محرم که روز بزرگ با اهداف بزرگی است که دانشجویان شهید در گذشته شروع کرده‌اند، شهدا با خون خود این انقلاب را بیمه کرده‌اند و ما باید ادامه‌دهنده راه آن عزیزان باشیم.
رئیس مرکز آموزش عالی فنی ملاصدرا رامسر با اشاره به اینکه امروز روز بصیرت و دشمن شناسی است، اظهار داشت: امروز روز بصیرت و دشمن شناسی است، امروز روزی است که باید انقلابی را که با خون شهدای ما و همچنین دانشجویان شهید ما کلید خورده است به ثمر بنشیند و روزی است که باید به سلاح خودباوری و علم تجهیز شویم.
هاشمی ادامه داد: حال که تهدیدات کودکانه دشمن از تمام جوانب از قبیل تحریم‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ... با همت دلاور مردان این انقلاب به بن بست رسیده دست به حذف فیزیکی قطب‌های دانش ما می‌زنند باید بدانند که درخت تنومند دانش دیرینه سرزمین‌مان به واسطه شما دانشجویان رویش دوباره خواهد داشت.
وی در ادامه به استناد سخنان مقام معظم رهبری جوانان و دانشجویان را به داشتن تهذیب، تحصیل و ورزش تاکید کرد و بیان داشت: تهذیب در اخلاق، دین و معنویت است اگر دین داشته باشید خیلی از چیزها را بدست می‌آورید.
رئیس مرکز آموزش عالی فنی ملاصدرا رامسر خاطرنشان کرد: تحصیل امر مهمی است که هم جهت‌دهنده و هم سرعت‌دهنده است، امروز باید فکرهای نو، اندیشه‌های نو، ابتکار و خلاقیت جانشین افکار کهنه شود.
وی در ادامه تاکید کرد: اگر ما این امر را سرلوحه کار خود قرار دهیم قطعاً موفق خواهیم بود.
هاشمی بیان داشت: جوانان امروز این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده و در همه زمینه‌ها حرفی برای گفتن داشته و خواهند داشت.
وی تصریح کرد: دانشجویان باید به پسوندها و پیشوندهای چون دانشجو افتخار کنند و بدانند که خواستن توانستن است.
هاشمی افزود: اگر می‌خواهید در پیروزی انقلاب و ایران اسلامی نقش داشته باشید رمز آن تلاش است.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسن قبادی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر طی سخنانی ماه محرم، واقعه عاشورا و ارزش‌های آن را تشریح کرد و گفت: همان طوری که در روایات آمده است حسین (ع) چراغ هدایت است و هر کسی که حسین را سرمشق قرار دهد همانند آن است که سوار بر کشتی نجات شده و هرگز به بیراهه نمی‌رود.
وی افزود: شما دانشجویان که در لباس دانشجویی و علم پژوهی هستید باید تلاش کنید تا دانشمندان آینده بوده و باعث ترویج علم و دانش و فرهنگ مملکت اسلامی شوید.
هاشمی تاکید کرد: هوشیار باشید تا به بیراهه نروید و قدر و منزلت خود را بدانید.
در پایان این مراسم از 99 نفر از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی و ورزشی مرکز آموزش عالی فنی ملاصدرا که 42 نفر برتر علمی، 6 نفر برتر علمی فرهنگی و 51 نفر دانشجوی برتر ورزشی بوده‌اند با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.
انتهای پیام/خ10/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد