رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حضور حجت‌الاسلام محمود صیاح در رامسر

 

حضور حجت‌الاسلام محمود صیاح در رامسر

رئیس ستاد نماز جمعه:
آیین‌نامه جدید ستادهای نماز جمعه کشور ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد نماز جمعه گفت: آیین‌نامه جدید ستادهای نماز جمعه کشور با رویکرد جوانان تدوین و ابلاغ شد.


حجت‌الاسلام محمود صیاح امروز در حاشیه سفر به رامسر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از تدوین و ابلاغ آیین‌نامه ستادهای نماز جمعه کشور خبر داد و گفت: آیین‌نامه ستادهای نماز جمعه کشور تدوین و ابلاغ شد که در این آیین‌نامه برای هریک از معاونت‌های ستاد نماز جمعه شرح وظایف خاصی تعیین شده است.
وی افزود: یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری که در اجلاس اخیر نیز مطرح شد جذب جوانان در ستادهای نماز جمعه است که بدین دلیل شاخه‌ای در مجموعه معاونت‌های ستاد نمازجمعه تحت عنوان امور جوانان طراحی و شکل گرفته است.
صیح تصریح کرد: جوانان می‌توانند با برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مسابقات، وبلاگ‌نویسی و گفتمان‌های دینی در آن فعالیت کنند و در نهایت در نماز جمعه شرکت فعال داشته باشند.
وی در ادامه گفت‌وگوی خود هدف از سفر به رامسر را بازدید و بررسی فعالیت‌های در حال انجام ستاد دانست و گفت: در این سرکشی‌ها علاوه بر اینکه از نزدیک بدنه ستاد و چگونگی شکل‌گیری آن را شاهدیم بلکه انتقادات و پیشنهادات اعضای درگیر در این ستادها که به صورت افتخاری خدمت می‌کنند را جمع‌آوری کرده و برای رشد این نهاد مقدس از آن استفاده می‌کنیم تا بتوانیم نواقص را برطرف کنیم.
صیاح در ادامه ستاد نماز جمعه شهرستان رامسر را یکی از ستادهای بسیار خوب در کشور دانست و گفت: یکی از بارزترین ویژگی این ستاد بحث جوان‌گرایی است که در راستای رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.
وی افزود: هر جایی که جوانان حضور داشته باشند نشاط و شادابی وجود دارد که این خود شادابی و زنده بودن مراسم‌ها و مناسبت‌ها را در بر دارد.
این مسئول از دیگر ویژگی‌های این ستاد را راه‌اندازی گفتمان‌های دینی دانست و گفت: بحث گفتمان‌های دینی که اخیرا در این ستاد راه‌اندازی شده است کار بسیار خوبی است که یک کانون دینی بوده و بحث‌های مختلف دینی در آن مطرح می‌شود.
صیاح در پایان گفت: ما درکشور 120 آدینه مهد داریم که یکی از آنها در شهرستان رامسر است و این باز هم از ویژگی‌های بسیار خوب و بارز این ستاد است.
انتهای پیام/س20/ح

نظرات 2 + ارسال نظر
قیمت پرینتر دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 http://www.dgcatalog.com

ممنون از سایت عالیتون مرسی لایک

یکی از اعضا ستاد نماز جمعه سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:02

سلام ایکاش این خبر نگار می تونست بنویسه داخل جلسه این رئیس ستاد کشور چی شده و چرا همش سیاه نمائی می کنند . درگیر پسر امام جمعه با رئیس ستاد جالی سوال برای همه داره . ایا رئیس ستاد ناز جمعه رامسر می تواند جواب گو باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد