رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نشست مسئولان بسیج رامسر

 

نشست مهم مسئولان بسیج رامسر

نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر:
بسیجی باید با بصیرت انس داشته باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر با ضروری دانستن بصیرت برای بسیجیان گفت: بسیجی باید با بصیرت انس داشته باشد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری شب گذشته در نشست مشترک با فرمانده سپاه رامسر و خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج افزود: بسیجی که بصیرت نداشته باشد عنصر نامطلوبی برای بسیج است.
وی اظهار داشت: تعمیق بخشی در بعد بصیرت و بینش و آگاهی بیشتر بسیج می‌تواند یکی از اهداف هفته بسیج باشد.
تسخیری ادامه داد: امام راحل با بصیرت بسیج را تشکیل داد و مهم‌ترین پیام بسیج همان بصیرتی است که باید دنبال کنیم یعنی باید مصادیق واقعی بسیج را تشخیص دهیم و ادامه دهنده راه شهدایی باشیم که با بصیرت راهشان را انتخاب کرده بودند.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی برای این هفته تدارک دیده شده است که امیدواریم با حضور همه مردم و مسئولان این برنامه‌ها رونق خاصی داشته باشد.
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه رامسر نیز بیان داشت: پس از 31 سال از انقلاب بسیجیان خواب را از چشمان دشمنان و مستکبران ربوده‌اند و تمامی فتنه‌های آنان را خنثی کرده اند.
صادق حمیدی تصریح کرد: دوراندیشی امام راحل با تأسیس بسیج افتخار بزرگی است و در هر کشوری که تفکر بسیجی باشد آن کشور پیروز است.
وی افزود: امروزه بسیج بزرگ‌ترین و با اقتدارترین جنبش مردمی است که در برابر جنگ سخت و نرم مقاومت کرده و سیلی محکمی به دشمن زده است.
حمیدی با اشاره به ویژگی بارز مردمی بودن بسیج گفت: ویژگی دیگری که بسیج در دفاع مقدس از خود نشان داده است خلوص و صفای بسیجیان بوده است.
وی بیان داشت: بسیجیان ما توانسته‌اند در نبرد هشت ساله با استکبار جهانی یک پیروزی عظیم خلق کنند و ایران را بیمه کنند.
فرمانده سپاه ناحیه رامسر بیان داشت: هر فتنه‌ای که در دنیا علیه ایران بوده است به دست بسیجیان خنثی شده است و توانسته‌اند توطئه 88 را نیز بخشکانند با وجود اینکه همه دنیا تلاش داشتند در این سال ایران را ساقط کنند ولی با همت بسیجیان نتوانستند.
وی تصریح کرد: اگر نام ایران بر فراز قله‌های بشریت باشکوه جای گرفته است به دلیل حضور خواهران و برادران بسیجی در جای جای این مملکت است.
حمیدی بااشاره به اینکه بسیج در متن ملت است، افزود: هدف دشمنان ما ضربه زدن به ولایت فقیه و بسیج است که به پشتیبانی امام زمان هرگز موفق نشده اند.
فرمانده سپاه ناحیه رامسر همچنین ادامه داد: در شهرستان رامسر در قالب طرح‌های سازندگی کارهای بسیار خوبی داشته‌ایم که در راستای طرح هجرت 3 بیش از 2هزار دانش اموز در 16 مدرسه طی سه ماه در امر زیباسازی مدارس همت کرده اند.
وی گفت: برگزاری کلاس‌های مختلف مهارت‌های زندگی و... از دیگر برنامه‌های بسیج بود که 404 نفر در این کلاس‌ها شرکت داشته‌اند.
وی احداث منبع آب زودک جواهرده، سربندی مساجد شهر و... را در قالب طرح‌های بسیج سازندگی عنوان کرد.
فرمانده سپاه ناحیه رامسر در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: بیش بر 86 برنامه در این هفته برنامه‌ریزی شده است که از مهمترین آنها می‌توان به صبحگاه مشترک، همایش بسیج جامعه پزشکی، اساتید و تجلیل از آنان، اعزام تیم‌های پزشکی به روستاها و مناطق محروم، تأمین جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند، جشن غدیر خم، یادواره‌ها، گردهمایی‌ها، مسابقات و پیاده‌روی‌ها، نشست‌های سیاسی و همایش بزرگ اصناف با حضور سردار شاهچراغی اشاره کرد.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد