رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی و هنری رامسر با حضور رئیس جمهوری

 

کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی و هنری رامسر با حضور رئیس جمهوری

همزمان با سفر سوم رئیس جمهور به مازندران صورت می‌گیرد؛
کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی و هنری رامسر

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر از کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان همزمان با سفر سوم رئیس جمهور به مازندران خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، عبدالصمد صفرنژاد شب گذشته در نشست با خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرستان رامسر از کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان همزمان با سفر سوم رئیس جمهور به مازندران خبر داد.
صفرنژاد افزود: افزایش باند فرودگاه رامسر به 4 هزار متر و افزایش اعتبار آن از 24 میلیارد به 44 میلیارد تومان از فرصت‌های خوبی برای شهرستان بوده است که به دست آمده است.
وی ادامه داد: اجرایی شدن سازه‌ها و ترمینال این فرودگاه نیز در برنامه قرار دارد که طی مطالعات اولیه رقم اعتباری آن بالغ بر 95 میلیارد تومان خواهد بود.
فرماندار رامسر درباره تصفیه خانه رامسر بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی قبلی قرار بود که این تصفیه خانه در آذرماه سال جاری به بهره برداری برسد اما با توجه به برنامه‌های جدیدی که در این تصفیه‌خانه در نظر گرفته شده است تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
صفرنژاد خاطرنشان کرد: بلوار دریا نیز تمام شده است و باتوجه به اینکه این پروژه به طور 100 درصد مربوط به اداره راه می‌شده است هیچ ارتباطی با شهرداری ندارد و باید در این زمینه اطلاع‌رسانی صحیح صورت گیرد.
وی گفت: 300 میلیون تومان بودجه برای ترمیم و آسفالت بلوار معلم از اداره راه گرفته شده است.
فرماندار رامسر تصریح کرد: در راستای اجرای طرح جامع برق شهرستان رامسر نیز اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان پیش‌بینی شده است که نیازمند تلاش بیشتر برای جذب این اعتبار است.
وی با اشاره به برگزاری کنوانسیون تالاب‌ها در اسفندماه سال جاری در رامسر بیان داشت: یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار از سوی وزارت نیرو و استانداری مازندران برای زیبا سازی سطح شهر، روشنایی بلوار معلم و اطراف هتل در نظر گرفته شده است که باید تا یک ماه دیگر اجرایی شود.
فرماندار رامسر افزود: ایجاد مبلمان شهری با اعتبار 700 میلیون تومان از سوی استانداری مازندران نیز باید تا اسفندماه اجرایی شود.
وی در ادامه بیان داشت: برای افتتاح کنوانسیون تالاب‌ها در تلاش هستیم تا شخص رئیس جمهور در این مراسم حضور داشته باشند.
صفرنژاد خاطرنشان کرد: در اجرای ساختمان کنوانسیون تالاب‌ها دغدغه اصلی بر سالن همایش این ساختمان بوده است که در نقشه اولیه 200 نفره در نظر گرفته شد و امیدواریم که این میزان به 600 نفر افزایش یابد تا دبیرخانه آن را در کشور و این شهرستان داشته باشیم.
وی در ادامه به مطالعه طرح فاضلاب شهری رامسر به عنوان یکی از پروژه‌های مصوب سفر سوم رئیس جمهور به استان یاد کرد.
فرماندار رامسر در پایان به جاده 10 کیلومتری داخل دریا اشاره کرد و بیان داشت: این طرح با وجود برنامه اتوبان دو طبقه مطمئنا اجرایی می‌شود و مطالعات آن از رامسر تا قائمشهر در حال انجام است.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر رامسر جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:18

هتل رامسر اونیکه جدیدتره بسیار کثیف ودارد مخروبه میشود حیف از این هتل چرا به دادش نمیرسید؟
چند روز پیش رفتیم این هتل وکلی تاسف خوردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد