رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ازدواج دانشجویان رامسری

 

ازدواج دانشجویان رامسری

در آمل صورت می‌گیرد؛
برگزاری جشن ازدواج دانشجویان غرب مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز آمل گفت: جشن ازدواج دانشجویی دانشجویان پیام‌نور شهرهای غرب استان مازندران هفته جاری در آمل برگزار می‌شود.


سید عبدالله بنی‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه در این جشن 117زوج دانشجوی دانشگاه‌های پیام‌نور غرب مازندران حضور خواهند داشت، افزود: این مراسم جشن ازدواج 234 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور آمل، نوشهر، تنکابن، رامسر و محمودآباد در این مراسم حضور خواهند داشت.
بنی‌هاشمی با اعلام اینکه در میان این دانشجویان 55 نفر از شرکت‌کنندگان نیز از پیام‌نور واحد آمل خواهند بود، گفت: این مراسم روز دوشنبه اول آذرماه صورت خواهد گرفت.
وی با تاکید بر اینکه در این مراسم رئیس دانشگاه مازندران حضور خواهد داشت، افزود: به هر یک از زوج‌های دانشجو یک سکه بهار آزادی و یک عابر بانک با شارژ معین اختصاص خواهد یافت.
بنی‌هاشمی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور آمل در سال 71 با یک واحد دانشگاهی در ساختمان استیجاری اداره اوقاف آغاز به کار کرده است، گفت: ساختمان شماره یک این دانشگاه با زیربنای یک‌هزار و 400 مترمربع در دو طبقه و ساختمان شماره دو این مرکز نیز دارای زیربنای 4 هزار مترمربع و در چهار طبقه احداث شده است.
وی با اعلام اینکه این مرکز دارای 27 رشته تحصیلی و 14عضو هیئت علمی است، اظهار داشت: این واحد دانشگاهی هم اکنون دارای 4هزار و 300دانشجو است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد آمل با بیان اینکه 2هزار و 972 نفر از دانشجویان این دانشگاه دختر و یک‌هزار و 266 نفر پسر هستند، افزود: مقدمات دایر شدن کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم‌اقتصادی و علون‌تربیتی در این دانشگاه نیز فراهم می‌شود.
وی افزود: این دانشگاه در رشته ادبیات دارای کارشناسی ارشد است.
انتهای‌ پیام/خ30/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد