رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اداره گردشگری غرب مازندران در رامسر ...

   

اداره گردشگری غرب مازندران  در رامسر ...

مسئول دفتر نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رامسر:
رامسر اداره گردشگری غرب مازندران را در خود جای دهد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رامسر گفت: رامسر می‌تواند اداره کل گردشگری غرب مازندران را در خود جای دهد.


علی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: صنعت گردشگری در رامسر نیاز به برنامه‌ریزی درست، کلان و عزم جدی مسئولان دارد.
وی در ادامه داشتن اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر را جزء اهداف بارز و اولیه خود دانست و اظهار داشت: رامسر می‌تواند اداره کل گردشگری غرب استان را در خود جای دهد ولی متاسفانه هنوز در حد نمایندگی باقی مانده است.
حسینی بیان داشت: با توجه به سفر سوم رئیس جمهور به استان امید است تحفه این سفر مبارک در راستای دستیابی به اهداف چشم انداز توسعه گردشگری تبدیل وضعیت نمایندگی به اداره باشد.
وی با اشاره به کمبود امکانات و نیروی انسانی در بخش گردشگری رامسر خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر با توجه به جایگاهش باید غنی‌تر باشد و نیروهای انسانی آن نیز چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی باید تقویت شوند.
مسئول دفتر نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رامسر افزود: ساختمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نه تنها در شان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر نیست بلکه به لحاظ مکانی نیز در جایگاه مناسبی قرار ندارد.
وی خاطر نشان کرد: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید در معابر اصلی و در مسیر عبوری مسافران و گردشگران قرار گیرد تا اصل مهم طرح تکریم ارباب رجوع رعایت شود.
حسینی در ادامه افزایش خط تلفن‌های این نمایندگی را برای تسهیل در امور پاسخگویی به ارباب رجوع از برنامه‌های این نمایندگی خواند و تصریح کرد: پست الکترونیک و تلفن گویا نیز که پل ارتباطی بین مسئولان و گردشگران است، به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به زیبایی‌های منحصر به فرد شهرستان رامسر بیان داشت: الطاف خداوند باریتعالی شامل حال این شهرستان شده و نقاش دهر رامسر را به عنوان نعمتی بزرگ و به صورت سفارشی طراحی کرده است که این زیبایی‌های ظاهر می‌تواند دلیلی بر نادیده گرفتن زیبایی‌های معنوی و سند تاریخی شهرستان باشد، باید از ظرفیت‌های استانی و ملی برای گردشگری شهرستان رامسر استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه شناسایی پیشینه تاریخی شهرستان ضروری است، گفت: آمار اماکن ثبتی شهرستان را نه به مفهوم عددی بلکه به صورت کیفی بالا برده و در کنار ثبت آنها صیانت، حفظ و احیا آن نیز اجتناب‌ناپذیر است.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد