رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مردم رامسر مراقب ماموران قلابی باشند

 

مردم رامسر مراقب ماموران قلابی باشند

هشدار فرمانده انتظامی رامسر نسبت به فعالیت افراد مأمورنما

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رامسر نسبت به فعالیت افراد مأمورنما و هوشیاری شهروندان هشدار داد.


نصرت‌الله امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان رامسر درباره سرقت از منازل و وسایل با عنوان مامور در این شهرستان هشدار داد و گفت‌: با توجه به افزایش سرقت‌هایی تحت عنوان مامور با شگردهای خاص، شهروندان باید مراقب باشند.
فرمانده انتظامی رامسر افزود: شهروندان باید از واگذاری اشیای خود در مکان‌های خلوت به افرادی که خود را مامور معرفی می‌کنند، خودداری کنند.
وی بیان داشت: خودرو و موتور سیکلت‌های پلیس به رنگ ناجا‌ست بنابراین افرادی که با لباس‌های سازمانی و خودروی شخصی به شهروندان مراجعه می‌کنند قابل اعتماد نیستند و شهروندان باید قبل از واگذاری هر‌گونه شی با مرکز 110 تماس حاصل کنند.
امانی در ادامه با اشاره به واحدهای گشتی که بدون کارت شناسایی هستند، گفت: واحدهای گشت غیرمحسوس باید دارای کارت شناسایی و برگ ماموریت باشند و شهروندان باید قبل از پاسخگویی به کارکنان نسبت به کنترل اوراق شناسایی آنان اقدام کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در پایان گفت‌وگو با فارس افزود: تمام افراد باید درباره برخورد با واحدهای پوششی پلیس نسبت به ثبت مشخصات خودرو ( پلاک، رنگ، مدل و نوع ) و همچنین شناسایی چهره اقدام و در اسرع وقت با مراکز فوریت‌های پلیس 110 یا نزدیک‌ترین یگان نیروی انتظامی تماس بگیرند.
انتهای پیام/آ30/ح

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید فهندژی سعدی شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 http://www.meygoon.blogsky.com

خوب است.موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد