رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سفر رئیس جمهوری به رامسر

 

سفر رئیس جمهوری به رامسر

امام جمعه موقت رامسر:
حلال مشکلات فرهنگی فقط بودجه نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان رامسر گفت: فقط بودجه حلال مشکلات فرهنگی نیست.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، حجت‌الاسلام احمد رضوی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تحولات فرهنگی شهرستان را ضعیف عنوان کرد و بیان داشت: بودجه حلال مشکلات فرهنگی نیست بلکه مدیریت فرهنگی شهرستان باید قوی‌تر وارد عمل شده و از نیروهای فرهنگی قوی استفاده کنند.
وی افزود:‌ سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهور را با رویکرد فرهنگی در هفته‌های آتی به استان در پیش داریم.
امام جمعه موقت شهرستان رامسر داشت: اگر‌چه در سال‌های گذشته با همت ریاست جمهور و نیروهای کار‌آمد منطقه‌ای در بدنه دولت و تلاش مسئولان شهرستانی و استانی مصوبات بسیار خوبی داشته‌ایم و طرح‌های بزرگی همچون فرودگاه و تصفیه‌خانه را در دست اجرا داریم اما نکته مهم در بخش فرهنگی است که شاهد تحول خاصی نبوده‌ایم که باید در این زمینه تقویت شویم.
‌وی ‌گفت: هدفمند کردن یارانه‌ها یک مسئله مهم کشوری است که هنوز گام‌های ابتدایی خود را برداشته است ولی نگرانی‌هایی در بین مردم ایجاد شده است و آن بدین جهت است که هنوز آغاز هدفمندی یارانه‌ها اعلام نشده ولی ما گاهی شاهد گرانفروشی‌ها و کم‌فروشی‌ها هستیم که باید نظارت بیشتری صورت پذیرد.
وی افزود: کم‌فروشی به ظاهر گرانفروشی نیست ولی در اصل همان مساله گرانفروشی است که باید این مسائل با دقت و نظارت بیشتر در شهرستان‌ها و استان حل شود تا دشمنان نتوانند از این فرصت‌ها استفاده کرده و چنین مسئله بزرگ و مهمی را به چالش بکشند.
‌رضوی در ادامه به اندیشه‌های خوب و سازنده در پیشبرد اهداف اشاره کرد و گفت: اندیشه‌های خوب حاصل کتاب و کتاب‌خوانی است که باید آن را به ویژه در جوانان ما تقویت کنیم.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: روز کتاب و کتابخوانی را که پشت سر گذاشته‌ایم روز بزرگداشت علامه طباطبایی مفسر المیزان بوده است که این پیام را القا کرده است که مکتب شیعه مکتبی زنده است و روحی که بر تفسیر المیزان حاکم است روح ولایت است.
رضوی در ادامه عید غدیر را از اعیاد بزرگ ما مسلمانان دانست و گفت: اکنون در دهه ولایت قرار داریم که بسیار دهه مبارکی است.
انتهای پیام/آ20/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد