رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

همه مردم رامسر بسیجی هستند

 

همه مردم رامسر بسیجی هستند

فرمانده سپاه رامسر:
بسیجی بودن نیاز به پرونده ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رامسر گفت: بسیجی نیاز به پرونده ندارد و تمام مردم شهرستان رامسر چه دارای پرونده بسیجی باشند و چه نباشند بسیجیان ما هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، صادق حمیدی ظهر امروز در دومین نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج شهرستان رامسر به استناد فرموده رهبر کبیر انقلاب افزود: همان طوری که امام (ره) فرمودند « که من به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم»، بسیج از خلوص و پاکی خاصی برخوردار است که باید تلاش کنیم بسیج و بسیجی بودن را حفظ کنیم.
وی در ادامه به برنامه‌های پربار هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون 51 برنامه برای هفته بسیج امسال پیش‌بینی کرده‌ایم که باید سعی کنیم همان طوری که در سال 88 مقام اول برنامه‌های هفته بسیج را در استان کسب کرده بودیم هفته بسیج پرافتخاری را در سال 89 داشته باشیم.
وی پس از تشکر و قدردانی از رؤسای دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران گفت: بدون همت و تلاش شما عزیزان بسیجی برنامه‌ای باشکوه نداشته و نخواهیم داشت و زمانی می‌توانیم اقتدار بسیج بسیجی را نشان دهیم که همگی دست به دست هم داده و در برابر جنگ نرم مقاومت کنیم.
حمیدی تصریح کرد: تمام‌کننده جنگ سخت بسیج بوده است و با توکل به خدا بسیج در جنگ نرم نیز موفق بوده و حرف اول را می‌زند که نمونه بارز آن حضور رئیس جمهور در لبنان بوده است که یک کار فرهنگی بزرگ و تهدید نرم بوده است.
غلام رضا فروغ خلعتبری معاون فرماندار رامسر نیز با تبریک پیشاپیش عید قربان، دهه ولایت، عید غدیرخم و هفته بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج یک حرکت تاریخی و تاثیرگذار در تاریخ این کشور است که امام راحل با این بنیان خواب پریشان دشمن را پریشان‌تر کرد.
وی افزود: بنیان مستحکم در 31 سال گذشته در تمام عرصه‌ها و برهه‌ها با عزت روبه جلو حرکت کرده و زمینه‌ساز اقتدار و عظمت ایران اسلامی شده است و ما باید تلاش کنیم فرهنگ بسیج و بسیجی بودن را بیش از پیش به جوانان ما انتقال دهیم.
حجت الاسلام اصغر مختاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر نیز در این جلسه حضور کمرنگ مسئولان فرهنگی در برنامه‌های فرهنگی را یادآور شد و گفت: برنامه‌های فرهنگی خوبی را برای هفته بسیج تدارک دیده‌ایم که باید در این برنامه‌ها بسیج و ارزش‌های آن فرهنگ سازی شود.
وی در ادامه خواستار حضور بیشتر مسئولان فرهنگی در این برنامه‌ها شد.
سید یوسف هاشمی رئیس مرکز آموزش فنی ملاصدرا و رئیس بسیج اساتید شهرستان در ادامه این جلسه درباره اشاعه فرهنگ بسیج گفت: ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ بسیج و بسیجی را اشاعه دهیم زیرا آنچه که نیاز ما و جوانان ماست فرهنگ بسیج است.
وی تصریح کرد: ما باید خلاء‌های مختلف را پر کرده و اجرای برنامه‌های شاد در هفته بسیج که در بین دو عید بزرگ قرار گرفته است جوانان را جذب کارهای فرهنگی کرده و شادی را به کام آنان بچشانیم.
وی بیان داشت: باید بتوانیم از توانمندی بسیج برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بهره بگیریم.
در ادامه هر یک از حضار پیشنهادات و برنامه‌های خود را برای برگزاری هر‌چه با شکوه‌تر مراسم‌ها ارائه کردند.
انتهای پیام/خ20/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد