رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

گوشت گرم در رامسر توزیع می‌شود

 

گوشت گرم در رامسر توزیع می‌شود

با قیمت توزیع 8800 تومان؛
گوشت گرم در رامسر توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی رامسر گفت: گوشت گرم قرمز با قیمت توزیع هر کیلو 8800 تومان بدون استخوان در رامسر توزیع می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، عبدالکریم پورقربان عصر امروز در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون بالغ بر 50 جلسه تنظیم بازار برگزار کرده‌ایم و در راستای همین طرح تنظیم بازار افراد علاقه‌مند را با نامه بازرگانی برای خرید دام زنده به سیستان و بلوچستان معرفی کرده که دام زنده را خریداری و به صورت کشتار روز برای شهروندان رامسری عرضه می‌کنند.
وی تصریح کرد : تا وقتی که در شهرستان رامسر واحد تولیدی و کشتارگاه و ... نداشته باشیم نوسان قیمتی مرغ، گوشت و ... را نسبت به شهرستان‌های همجوار خواهیم داشت که طبیعی است.
این مسئول خاطرنشان کرد: درصددیم که با همکاری اداره جهاد کشاورزی برخی از این مشکلات را کاهش داده تا شاهد نوسانات کمتری در قیمت‌ها باشیم.
پورقربان در ادامه سخنان خود تنظیم بازار کالا و خدمات را زیربنای طرح هدفمندسازی یارانه دانست و اظهار داشت: همه کالاها مشمول طرح نظارتی هستند ولی با توجه به اجرایی شدن طرح هدفمند سازی یارانه‌ها کالاهای طرح هدفمندی از اولویت برخوردارند که باید نظارت کاملی داشته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به اقلام طرح هدفمندی یارانه‌ها ادامه داد: اقلام طرح هدفمندی یارانه‌ها برای عمده فروشی 49 قلم و در خرده فروشی 22 قلم بیان شده است که عمده‌ترین آنها برنج، روغن نباتی، قند و شکر، گوشت، تخم مرغ، نان، لبنیات، چای، خرما، حبوبات و... است.
رئیس اداره بازرگانی رامسر در ادامه بیان داشت: با توجه به اجرایی شدن این طرح اعلام موجودی اجباری است که ما در شهرستان رامسر برای اعلام موجودی 49 قلم، 15 عمده فروشی داریم که 15و 30 هر ماه اعلام موجودی می‌کنند و تاکنون مورد خاصی نداشته‌ایم.
وی گفت: در شهرستان رامسر دو تا چهار نقطه از شهر سادات‌شهر، کتالم و شهر رامسر نیز توسط سه شرکت برای مواقع اضطراری مشخص شده است که توانایی ارائه یک‌هزار تن مواد غذایی را دارند.
وی افزود: اداره بازرگانی شهرستان رامسر دارای 13 ناظر افتخاری، سه بازرس ثابت و سه بازرس شرکت نگار نثر است که به همراه بازرسان 24 اتحادیه صنفی و شهروندان و ارگان‌های درگیر طرح هدفمند سازی یارانه‌ها آماده خدمت‌رسانی هستند.
پورقربان خاطرنشان کرد: اداره بازرگانی هر روزه با یک بازرس، یک نیروی ثابت به همراه معاون و یا مدیر تا عصر کشیک دارد.
وی در پایان با تشکر از مردم در همکاری با اداره بازرگانی و تعزیرات تصریح کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات اعم از گران‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی و مواردی دیگر مراتب را به تلفن 124 اداره بازرگانی و تعزیرات حکومتی شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.
انتهای پیام/ی20

نظرات 1 + ارسال نظر
رامسر جوان سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 http://www.ramsarjavan.blogfa.com

وبلاگ قشنگی دارید.وقت کردیدبهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد